Opmerkingen....

Hoi hoi,

Wij krijgen veel te horen dat Olivia op haar vader lijkt.
Mijn schoonmoeder ziet dat niet en vind haar ook niet op mij lijken dus ze vroeg of we wel zeker wisten of het er een van ons was...
Het was natuurlijk een grapje!
Verder worden wij door wild vreemde aan gesproken dat het zo mooi en wijs meisje is.
Ik geef geen bv het lukte niet en daar krijg ik verschillende reactie op.

Ik vind het geen probleem als mensen dat vragen, ik vind dat zelf toch ook wel belangrijk! Het is niet erg als ze nog niet doorslapen, maar wel heeeeel erg fijn als ze dat wel doen...

hier ook nog geen rare opmerkingen gehad Maar iedere en ook wij vraagt zich af op wie Tieme nou lijkt hahaha...o ja een rare opmerkimng maar die kwam van mijn man zelf'
Een van de moeders bij /Marek uit de klas zegt tegen hem dat we zo'n mooi kindje hadden gekregen Weet je wat dat lekkere ding zegt: kan nog wel bijtrekken hahaha...
Heeft hij vast niet over nagedacht toen hij antwoord terug gaf

h

de leukste opmerkingen komen van Thomas kolven heet hier: "mama pieuw pieuw melk eruit".

Ik hoop alleen niet dat hij nu denkt dat ik het hele gezin van melk voorzie...

Hier opmerkingen genoeg, vaak vanwege culturele verschillen dus trek ik me er niets van aan:

- heeft hij zijn eigen kamer...
- waarom geef je geen bv meer...
- wat zie je er alweer goed uit... straks ben je zwanger van de 2e...
etc.

Kinderen slapen hier dus vaak jaren bij de ouders op de kamer en het liefst bij hen in bed. Gijs slaapt sinds hij 3 wkn is gewoon op zijn eigen kamer.
Waarom ik geen bv meer geef probeer ik helemaal maar niet meer uit te leggen. Ze snappen het toch niet. Ik houd het altijd maar bij "Het ging niet."

Wel heel lief was de opmerking van mijn Keniaanse mamma, zij zei daarover:
"Handig hoor, kan Gijs een keer bij ons komen logeren."
Zo lief van haar als je weet hoe gevoelig dit onderwerp hier ligt.

Terug
Bovenaan