Opname ziekenhuis

Het is echt niet erg om haar in de box, draagzak te laten slapen overdag. Mijn oudste dochter ging pas met een week of 11 voor het eerst overdag in bed slapen. Daarvoor was ze er gewoon nog niet klaar voor. M'n jongste wilde absoluut niet op dr rug slapen. Huilen, wakker blijven en heel onrustig. Met 6 weken ben ik haar daarom op dr buik gaan leggen en ze sliep meteen een stuk beter. Ze is nu bijna 1 en slaapt nog steeds op haar buik. Als ze op haar rug rolt begint ze te huilen totdat ik haar weer op haar buik leg.

Dus als jij het aan durft om haar op de buik te leggen, doe dat dan. Ookal zegt het ziekenhuis dat het niet mag. Dat zeggen ze omdat ze zich aan regels moeten houden. Probeer het eens en kijk of het werkt. Dat scheelt voor jou ook een hoop stress. Want idd met een peuter erbij heb je geen tijd om eindeloos bij het bedje te gaan zitten.

Wat is de juiste manier.. die bestaat niet! Luister naar je eigen gevoel.. slaapt ze overdag wel in de box.. lekker boeiend gewoon in de box rirme heeft ze vast wel als ze 18 is waarom jezelf meer stress geven en haar minser goed laten slapen omdat ze persee in bed moet...

Ons zoontje heeft heel lang benede inde bix of kinderwagen geslapen overdag of gewoon lkker bij mij tijdens een film kijken..

Het is jullie kind, doe wat goed voelt en wat voor jullie kleine werkt !

Als je het zelf aandurft, zou ik haar lekker op d'r buik leggen.
Mijn zoon heeft tot 6 weken overdag op z'n buik geslapen en in de nacht ingebakend. Vanaf 6 weken pikte hij dat niet meer en heb ik hem lekker zonder of in een gewone zak op z'n buik gelegd. Dat was een opluchting voor iedereen!
Mijn kraamverzorgster zei, ik mag het niet aanraden, maar leg dat kind lekker op z'n buik. Sommige baby's zijn gewoon buikslapers.
Bij de cb zeiden ze, we moeten je erop wijzen dat we het liever niet zien, maar sommige baby's zijn gewoon buikslapers.

En ook gewoon lekker in de draagzak hoor als je dat zelf ook fijn vind.
Volg je gevoel, die heeft het vaak bij het juiste eind

Lekker op buikje laten slapen in wiegje en op die manier toch een soort ritme in de slaapjes creeren. 
regelmatig checken. 
Volg jouw gevoel en pak de punten mee vanuit het ziekenhuis die bij jouw thuis werken. Je doet het goed mama. 

Terug
Bovenaan