Het is echt niet erg om haar in de box, draagzak te laten slapen overdag. Mijn oudste dochter ging pas met een week of 11 voor het eerst overdag in bed slapen. Daarvoor was ze er gewoon nog niet klaar voor. M'n jongste wilde absoluut niet op dr rug slapen. Huilen, wakker blijven en heel onrustig. Met 6 weken ben ik haar daarom op dr buik gaan leggen en ze sliep meteen een stuk beter. Ze is nu bijna 1 en slaapt nog steeds op haar buik. Als ze op haar rug rolt begint ze te huilen totdat ik haar weer op haar buik leg.
Dus als jij het aan durft om haar op de buik te leggen, doe dat dan. Ookal zegt het ziekenhuis dat het niet mag. Dat zeggen ze omdat ze zich aan regels moeten houden. Probeer het eens en kijk of het werkt. Dat scheelt voor jou ook een hoop stress. Want idd met een peuter erbij heb je geen tijd om eindeloos bij het bedje te gaan zitten.
Dus als jij het aan durft om haar op de buik te leggen, doe dat dan. Ookal zegt het ziekenhuis dat het niet mag. Dat zeggen ze omdat ze zich aan regels moeten houden. Probeer het eens en kijk of het werkt. Dat scheelt voor jou ook een hoop stress. Want idd met een peuter erbij heb je geen tijd om eindeloos bij het bedje te gaan zitten.