Opname

Veel sterkte en zal aan je denken!!!
Je moet maar denken...je bent daar in goede handen!!

Mams79

Heel erg veel sterkte!
We duimen voor jullie!

Groetjes Marleen 32+2 wkn

Hoi ladies,

hier ben ik weer. Na 1 week in het zh te hebben gelegen. Het was erg gezellig op de zaal, maar zo als het spreekwoord zegt home sweet home. Afgelopen week elke dag een ctg gehad en gisteren een doppler test om de doorbloeding van de navelstrengen te meten.
Alles was goed en ik mocht kiezen of ik in het zh wilde blijven of dat ik naar huis ging maar dan wel met dezelfde opzet als in het zh. OP BED. Dus lig ik op bed en komt 1 van de vk van het zh elke dag een ctg maken. Het is heerlijk om weer thuis te zijn, ook voor Luuk. en manlief natuurlijk al is het wel druk zegt ie.
Moet donderdag terug krijg dan een groei-echo en een uitgebreid gesprek met de gyn en dan wordt er een nieuw beleid afgesproken. Of in de thuiscontrole blijven of deze kan stoppen of een nieuwe opname.
Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Miranda

Lekker dat je weer even thuis mag zijn. Maar houd je wel aan je bedrust dan! Dat is thuis iets moeilijker denk ik. Ik hoop voor je dat het rusten helpt.
Francien

he miran

nou lekker voor je dat je weer even thuis bent jho!!
moest wel steeds aan je denken was erg benieuwd hoe het met je ging en met je baby"s natuurlijk,, dat je nu even thuis mag zijn is een heel goed teken lijkt me?
doe maar lekker niks geniet daar nog maar even van nu het nog kan ,,

heel veel liefs cora

Terug
Bovenaan