opnieuw ivf

Hoi meiden ,

We zijn opnieuw gestart met ivf .
Dit is onze 3de poging IVF , na 7 kunstmatige ins.
We hebben toen het in november weer niet gelukt was besloten om even met alles te stoppen .
Nu bijna 3maanden later zijn we   er terug helemaal klaar voor .
Na 3,5 jaar hopen we dit jaar op meer geluk .
Wel blij dat we even alles hebben kunnen van ons afzetten want het werd echt te zwaar .
Zit er iemand in het zelfde straatje als wij .
Wil iemand zen ervaringen met ons delen , dan hoor ik het graag .

2009 hier komen we aan
toi toi toi
xxxx

Hoi Bloempke,

Wat goed dat je weer voor de 3de IVF gaat. Ik ben nu begonnen met spuiten voor de 3de ICSI. Wij hadden met IVF geen bevruchting. Wij zijn al 6 jaar verder en het begint ons nu wel op te breken. Wij hebben ook net als jullie het traject met tussenpozes doorlopen om jezelf bij elkaar te rapen. Hebben jullie besloten dat dit de laatste punctie wordt of gaan jullie dan nog weer verder? Wij hebben besloten tot 3 te gaan, hoe moeilijk ook..

Wanneer ga je weer beginnen? Ik heb morgen mijn eerste echo en ik ben begonnen met Decapeptyl. Onder de topic "overzicht IVF/ICSI" vind je nog veel meer meiden die vollop in de behandelingen zitten.

Ik wens je heel veel succes toe en hoop voor ons dat 3x scheepsrecht is...

Mo

Beste Mo ,

Ondertussen heb ik mijn pick-up gehad vorige vrijdag .
Ik had 14 follikels , waarvan 12 bevrucht .
Morgen is de transfer gepland .
Deze keer gaan ze er    2 terug plaatsen .
Best spannend , wij hebben ons voorgenomen dat dit onze laatste pick-up geweest is .
Maar   dat zeg ik altijd vlak erna.

Is het bij jullie de laatste ?
Hoever sta je ondertussen ?
Ik heb best last van de pick-up deze keer , veel pijn in men onderbuik.
Ik heb veel hoop deze   keer , zeker omdat ik er 2 krijg, dat is de eerste keer

MAAR ZOALS JIJ ZEGT 3 DE MAAL IS SCHEEPSRECHT

Hou me op de hoogte he
Toi toi toi xxxx

Hey Bloempke,

Nou meid we gaan gelijk op . Ik heb gister mijn punctie gehad en er zijn 15 eitjes gevonden. Morgenochtend mag ik bellen hoe de bevruchting is gegaan en dan heb ik dinsdag de TP.   Wat goed dat je er 12 bevrucht heb, super joh! Ik heb eigenlijk helemaal geen last van de punctie, alleen wat stijf in mijn onderrug. Onder de topic van overzicht IVF/ICSI zijn al een aantal meiden (gelukkig) zwanger geworden. Aan de ene kant geeft mij dat hoop maar aan de andere kant ben ik ook weer bang dat het bij ons wéér niet gaat lukken. Ik heb er nu wel een beter gevoel bij dan de vorige keer. Ook dit wordt voor ons de laatste punctie. Mocht het niet lukken dan maken we nog wel de eventuele cryo's op. En jij?

Ik hoop dat je morgen iets minder last heb van je buik en dat je 2 toppertjes terug krijgt. En dat wij ons bij de andere meiden mogen aansluiten natuurlijk...

1 troost, we moeten samen door de wachtweken..

Zet hem op hé!

Mo

Hoi Mo ,

En je uitslag al gekregen vandaag ?
K ben benieuwd.

Ik heb vandaag men terugplaatsing gehad van 2 , k keek er echt naar uit ,
maar met veel schrik ze waren 5 en op weg naar   6  delig te worden ,
maar mij lijkt dat niet zo goed maar volgens de dokter geen enkel slecht teken .
Wat wel spijtig is dat we er géén kunnen invriezen !!!!
Maar hopelijk zal dit niet meer nodig zijn .

Jij morgen terugplaatsing?

xxx

Hé Bloempke,

Ik heb ook alles achter de rug.. Er waren 8 bruibare eitjes gevonden en ook alle 8 bevrucht. Er zijn er vandaag 2 emmy's teruggegaan. Ze waren allemaal al 7 cellig en eentje nog verder. Maar het zegt niets hoor! Maak je geen zorgen, de vorige keren waren die van mij al helemaal doorgedeeld naar de volgende fase (weet de benaming niet meer) en die bleven ook niet zitten. Mijn vriendin had een 4 cellige en die heeft een mooie dochter. Niet je koppie laten hangen hoor!

Ik voel me verders helemaal goed, geen pijntjes. En jij? Ging het allemaal?

Ik heb 11 maart mijn testdag, jij??

En nu maar heel hard duimen voor ons..

Mo

Hoi   ,

Ondertussen dagje verder , gisteren teug aan t werk gegaan ik loop veel rond en sta altijd recht .
Ik heb er eerder nooit last van gehad maar gisteren veel buikpijn en men buik was helemaal opgezwollen .
Ik heb naar mijn dokter gebeld en dit was misschien een goed teken maar ik moest het rustig aan doen van hem.
Zoniet als het niet beterde of erger werd moest ik misschien worden opgenomen ,
dat wil ik al helemaal niet.
Vandaag was ik vrij , had wel wat afspraken maar kon ik zitten en heb ik zogoed als geen last.
Benieuwd wat het morgen zal zijn ?

Hoe gaat het met jou ?
Ben jij aan t werk?

dikke zoen x

Hey Bloempke,

Ik ben ook gewoon aan het werk gegaan, ik heb een kantoorbaan dus ik blijf maar lekker zitten..hihi. Dat wat jij nu heb had ik de vorige keren gehad. Zere buik veel steken/krampen na de punctie en de TP. Het gekke is dat ik nu helemaal geen napijn heb. Ik word daar ook weer erg onzeker van want ik voel echt bijna niets. Af en toe een steekje links of rechts en that's it.

Probeer je niet te druk maken over je buik. Drink veel water. Ik hoop dat het wat afzakt. Je moet natuurlijk niet vergeten dat er heel wat gebeurd is van binnen...

Nou meid sterkte en ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt.

Tot gauw!

Mo

Terug
Bovenaan