opnieuw ivf

Lieve Mo ,

Het is enkele daagjes geleden , maar natuurlijk met reden .
Ik ben NIET zwanger , weer niet !
Ik heb me er al ellendig door gevoeld .

Donderdagnacht had ik wat bloed verloren , maar van regels kan je niet spreken .
Vrijdag ging zo verder , geen bloed maar wat vuil .
Ik heb het ziekenhuis gebeld en daar zeiden ze gewoon verder te doen met utrogestan.
Dit zou innestelingsbloed kunnen zijn .

Zaterdag gewoon bloedafname , dat heb ik netjes gedaan , maar eigenlijk wist ik wel beter.
Ondertussen was ik ongesteld , maar mijn man wilde het niet geloven zolang hij het niet van de dokter hoorde .
Gisterenavond om tussen 5 en 6 mochten we bellen .
Verdict niet zwanger .

Ik heb ons etentje afgebeld , k was echt geen goei gezelschap en trouwens is die vrouw hoogzwanger en dat was het laatste wat ik wilde zien .
Gelukkig begrepen ze het .

Ondertussen is mijn vriendin die ook met IVF bezig is wel zwanger zij weet het van deze week , ook na poging 3

Het doet zoveel pijn !
En weet niet wat nu , ik had me voorgenomen te stoppen ......
We zien wel nu kan ik niet helder denken .

MAAR INTUSSEN HOOP IK SUPERHARD VOOR JOU
Echt waar
Hoe voel je je?
Ga je stiekem testen ?

dikke XXX

Hoi lieve Bloem,

Ik had al oz'n voorgevoel omdat het stil was bij je. Wat jou nu is overkomen daar ben ik zó bang voor..Het is begrijpelijk dat je je visite heb afgebeld en het is natuurlijk super dat je vriendin wel zwanger is van de 3de poging maar wij dan?? Waarom nou niet?? Wij hadden ook belsoten dat dit de laatste punctie zou zijn, we maken nog wel de cryo's op mochten die er zijn. (ik had 8 embryo's). Ik vind het zo erg voor  je...wat voel je dan een onmacht en woede hè. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen..

Ik voelde me gister er raar, erg dizzy en zweten. Ik ben ook opgeblazen en een rare buik dus ik ook niet dat het hier goed zit...Ik durf eigenlijk niet zo goed te testen..Ik had voor mezelf zoiets van "als ik het weekend maar doorkom" dan ben ik namelijk voorbij de 15 dagen na punctie en bij de meeste gaat het rond die dag fout..

De zon begint hier te schijnen, ik stuur je een paar stralen om je ietstie op te vrolijken..

Hou je goed...

Word vervolgd..Ga nu bij opa een bakkie koffie doen..

Mo

Hoi lieve Mo ,

Hoe is t met u ?
K ben benieuwd , leuk weekend gehad ?
Wij zijn langs men ouders en broer geweest , en k heb eens een goei glas wijn gedronken !!

Nu zijn ze ook wat gerust want ze zaten erzo mee in, en waren zo ongerust .
Mijn moeder dacht al dat ik depressief was .
Ik heb men moed bij elkaar geraapt en laten zien dat ik oke ben .        
Ook al is dat niet gemakkelijk , maar k wil ze niet nog meer ongerust maken .

Hou me op de hoogte he

XXXjes

Hé Bloem,

Ik heb net een test gedaan, ik hield het niet meer..en wat denk je..en lichte streep..Ik ben totaal in de war  Klopt het wel? Komt het niet door de hormonen? Ik dacht ik doe een test en dan geeft het aan dat het niet is gelukt en dan ben ik weer wat rustiger. Maar nu ben ik helemaal hyper. Ik hoop niet dat je het vervelend vind dat ik je dit vertel maar jij weet net zo hoe erg je in spanning kan zitten.

Ik ben nu erg verdrietig, ook net met mijn moeder gebeld. Zij leven ook net als jou ouders erg mee. Ze wonen alleen in Groningen dus ik heb ze niet om de hoek, op dit soort momenten vind ik dat heel erg.

Ik ga maar wat rommellen en buiten even flink uitwaaien. Ik hou je op de hoogte...

Mo

Hoi Mo ,

Natuurlijk begrijp ik je , ik heb zelf ook dagen in spanning gezeten .
Ik heb zelfs een goed gevoel bij u , want ik was ondertussen al ongesteld en jij nog steeds niet .
Dat is een goed teken .
Maar wacht rustig af , Utrogestan is toch iets raar .
Nog 2 nachtjes slapen .
Ik duim echt superhard voor je!!!!

Net telefoon gekregen van mijn pa , hij gaf me zo'n mooi compliment .
Hij verwachte gisteren dat ik heel de middag zou huilen en dat hij me zou moeten troosten .
Mar ik heb hun getroost , zei hij .
Hij vindt me zo sterk ,ook vorige keer waren mijn schoonouders 50jaar getrouwd op
de dag dat ik mijn slechte nieuws kreeg .
Het feit dat ik hun feest niet wilde verpesten heb ik gezwegen , daar was hij zo ontroerd over .
Dat doet me zo'n deugd terwijl ik me binnenin zo zwak voel , zal niemand dit merken .
Ik denk nu al dat ik het hier niet bij laat en dat ik misschien nog eens probeer
maar nu effe niet .
Je ouders heb je toch nodig op zo'n moment he .
De mijne wonen ook niet om de hoek , zo'n 40km hier vandaan
En weten pas van december van onze 3,5jaar pogingen om zwanger te worden.
Blij dat ik het eindelijk gezegd heb.
Weten bij u veel mensen het ?

Dikke xxxx
TOI TOI TOI
IK zet men 2duimen recht omhoog voor je .

Hoi Mo ,

Heleba , ca va ?
Hoe gaat het met je ?
Niet te zenuwachtig ?
Ik duim superhard met je mee .
Nog 1 nachtje slapen , hou me op de hoogte he .

Dikke kus xxxxxxx

Lieve Mo,

Alles oke ?
Ik word ongerust ik heb je al even niet meer gehoord .
Ik hoop dat alles goed met je gaat .
Ik hoop het echt .

Laat me iets weten
Dikke dikke xxxxxx

Hoi lieve Bloem,

Daar ben ik dan eindelijk...Ik ben zwanger!!!!! Ik ben bang en blij tegelijk..Ik had vanmorgen bloed geprikt en ik zou tussen 2 en 4 worden gebeld. Ze belden met een positieve uitslag en de waardes waren erg hoog (ik weet niet hoe hoog) dus ik was geen twijfelgeval. Volgende week woensdag moet ik komen voor de echo om te kijken of het goed zit en of het er 1 of 2 zijn....Ik kan het nog niet bevatten...na 6 jaar hoop je nergens meer op..

Lieve Bloem ik vind het erg rot voor jou en weet maar al te goed wat je doormaakt. Ik hoop toch dat je de moed en kracht heb om door te gaan want ik ben je voorbeeld...

Ik blijf hier voorlopig nog wel even "hangen" hoor!

Mo

Terug
Bovenaan