opnieuw ivf

Hey meis,

Ja da's normaal hoor! Keek constant in mijn broek toen ik naar het toilet ging ook! En ze zeggen wel van 'denk er niet aan', dat lukte bij mij ook niet hoor! Was daar ook constant mee bezig en was overal aant zoeken op internet! Maar daar spreken ze elkaar zo tegen dat je nog onzekerder wordt! Hoe ik het doorstaan heb, weet ik zelf niet goed... Had zo een boekje meegekregen van de fertiliteitsarts waar in stond dat je gewoon je leven moet leiden en dat alles afhangt van de kwaliteit van het bevruchte eitje om het even wat je doet! Ik was ook constant in paniek als ik rood, bruin, of welke kleur dan ook in mijn broek zag! Dus nie direct panikeren hoor als je dat tegenkomt! En ja, ik voelde ook vanalles hoor! Maar het gevoel van zwanger zijn ligt zo dicht bij ms (bij mij toch) dat je jezelf nog gekker en onzekerder maakt!
T'zijn inderdaad 2 lange weken maar meer dan afwachten op het resultaat kan je eigenlijk niet! Hou moed meis en zie aan mij dat het kan!

Ben nu inderdaad een weekje in verlof... maar het zit er alweer bijna op :-(
Ik werk bij Vanden Borre (electrozaak) als kassierster. Da's ook het onthaal en een beetje de boekhouding... Normaal gezien stop ik daarmee in januari om full-time bij de kindjes te blijven...

Wat doe jij als zelfstandige meis?

En als er iets is, dan schrijf je maar hoor! Ik probeer zoveel mogelijk te kijken en ben er voor jou!

Dikke zoen en veel liefs
San XxX

He San ,

Superlief van je .
Ik moet indd. gewoon verder , vandaag ben ik precies rustiger .

Ik ben kapster , dus altijd rechtstaan net als jij
we werken met een grote ploeg dus dit vraagt veel
werk , controle en planning .
Omdat ik er vorige week echt voor wilde gaan heb ik bewust vrij genomen .

Ga je definitief stoppen, of is dit slechts tijdelijk ?

Dikke kussen
xxx

Hey bloempke,

Ja da's inderdaad ook constant rechtstaan! Zaterdagavond stond mijn één voet volledig dik :-s vocht zeker?

Ah da's met een groep bij jullie? Aan huis of in een salon? Ja en bij een kapper krijg je veel vragen hé? Al dat cliënteel die een babbeltje komt slaan, hihi...

Ja ik stop definitief daar. Ik blijf zeker thuis tot het kleinste naar school gaat en daarna zien we dan wel wat ik doe...

Mijn mama is ook kapster geweest, maar da's lang geldeden hoor. Ze had haar eigen salon maar is gestopt voor haar rug. Ik wou dat ook worden maar mocht niet van thuis :-(

Goed dat je je rustiger voelt vandaag :)

Dikke zoen en liefs
San XxX

Hoi San ,

Vanmorgen bloed laten trekken , en vanavond weten we het .
Vanmiddag heb ik wat bloed verloren ,
k voel me echt slecht , al veel gehuild vandaag .
Mijn man wil het nog niet horen , volgens hem is het innestelingsbloeb volgens mij niet , ik voel het toch.
Vreselijk is deze dag .
Hoe gaat het met jou ?
dikke x

Hey meis,

Heb gisteren niet meer kunnen kijken op pc want heb veel bezoek gehad want het was mijn verjaardag... dus zie je berichtje nu pas...

Hoe is het meid? Ben zo benieuwd hoe het met je gaat en wat het resultaat was... Hoop het allerbeste!

Laat je iets weten?

Met mij alles ok hoor. Vanavond naar de gyn voor een echo...

Dikke zoen en veel liefs
San XxX

Hoi San ,

Gelukkige verjaardag xxx
Nee , weer geen goed nieuws gehad niet zwanger !
Ondertussen ongesteld geworden ,
k voel me zo slecht , op , leeg , kwaad ....
K heb al zoveel gehuild maar t helpt niet he .
Ik wil het zo graag , maar hoelang hou je dit vol ?
Elke keer opnieuw de angst , de spanning ,
de teleurstelling .
Waarom iedere keer , terwijl er zoveel ongewenste kinderen zijn .
Sorry voor mijn geklaag
liefs X

Hey meis,

Oh... serieus? :-(
Had het zo graag anders gehoord...

Je klaagt helemaal niet meis,
begrijp je heel goed! Ben wel niet zolang bezig geweest als jij maar 1 jaar en 8 maand leek al zolang en deed al zo'n pijn, dus kan me echt wel inbeelden hoe je je voelt!
Wou dat ik iets kon doen voor jou...
Weet alvast dat ik er ben voor jou als je het moeilijk hebt!

Ja, dat is inderdaad onmogelijk om te snappen hé? Zoveel mensen die dan ongewenst zwanger geraken, tieners, enz... en dan iemand die het zo graag wil, daar lukt het niet bij!

Zou je echt niet eens bij een andere dokter of zo gaan? Of heb je er echt vertrouwen in?

Ik stuur je alvast een hele hele dikke knuffel meis!

Dikke zoen
San XxX

Hey meis,

Oh... serieus? :-(
Had het zo graag anders gehoord...

Je klaagt helemaal niet meis,
begrijp je heel goed! Ben wel niet zolang bezig geweest als jij maar 1 jaar en 8 maand leek al zolang en deed al zo'n pijn, dus kan me echt wel inbeelden hoe je je voelt!
Wou dat ik iets kon doen voor jou...
Weet alvast dat ik er ben voor jou als je het moeilijk hebt!

Ja, dat is inderdaad onmogelijk om te snappen hé? Zoveel mensen die dan ongewenst zwanger geraken, tieners, enz... en dan iemand die het zo graag wil, daar lukt het niet bij!

Zou je echt niet eens bij een andere dokter of zo gaan? Of heb je er echt vertrouwen in?

Ik stuur je alvast een hele hele dikke knuffel meis!

Dikke zoen
San XxX

Terug
Bovenaan