Opnieuw op de wacht bank..

Mandiee

New member
hai Dames,

zoals de titel al zegt.. ik zit op de wachtbank... ik dacht er zijn er vast meer die ook de tijd doormwillen brengen door hier elkaar er door heen te slepen!

wij zitten nou in ronde 3 naar onze miskraam, mijn cyclus is weer 28 dagen en had vorige week dan ook een positieve ovulatie test.. we hebben de dag van de positieve test (donderdags) geklust en ik hoooop zo dat het daardoor wel raak was.. door het werk van mn man sliepen we vanaf zondags alleen dus helaas niet kunnenklussen en gingen we vrijdags een weekendje weg met zijn familie en daar sliepen we niet in 1 bed samen en lag onze zoon met ene matrasje er tussen.. dus dan laat je het wel haha

maar mijn kans is vrij klein.. ergens weet ik dat we deze ronde onze kans hebben gemist,,, maar wil natuurlijk de hoop nog niet opgeven... dussss volgende week vrijdag is mijn nod.. hoop ik haha

ben benieuwd naar jullie verhalen.

ik ben trouwens eind oktober 2016 gestopt met de pil..
 
Schrale troost.. wellicht is jouw ovulatie later gekomen. Dat was bij mij denk ik het geval..  Ik ben 5 maart gestopt met pil en hield mijn ovulatie bij met een app, zodat ik mijn vruchtbare dagen kon bijhouden. Na 1 keer ongesteld geworden te zijn, ben ik wat meer mijn vruchtbare dagen in de gaten gaan houden: wat meer gemeenschap dan normaal gehad, niet eens tijdens de vruchtbare dagen maar vlak ervoor en erna, en nu toch echt 6 weken zwanger! Ik ga voor je duimen!
 
Aaah gefeliciteerd!

jaa het kan. Donderdags had ik een positieve ovulatie test.. dan moet die toch wel binnen 24-48 uur plaatsvinden.. hopelijk zaten er sterke zaadjes tussen haha.

bij onze zoon ook 3 dagen voor de eisprong seks gehad en ook zwanger geworden! Het kan allemaal.

en van me lichaam kan ik niks opaan... die heeft me zo vaak voor de gek gehouden!
 
Ik kom je gezelschap houden. Zit ook weer op het wachtbankje. Afgelopen woensdag een positieve ovulatietest gehad en geregeld geklust. Hopelijk over 2 weken een positieve zwangerschapstest
 
Hoi Chantal!

wat leuk dat je me gezelschap houd!

wat kunnen die weken dan lang duren he?

zijn jullie al lang bezig? Heb je zn het is raak gevoel of merk je al wat anders?

ik heb het wel, maar probeer het hard weg te duwen want ik wil geen valse hoop!

had van de week last van mn borsten en ik ben wat verward... maar heb al geen last meer van mn borsten.

ik heb altijd 2-3 dagen voor mn menstruatie bruine afscheiding.. dus ik weet het wss woensdag al...

spannend!
 
Ik heb werkelijk nog geen idee of het deze maand gelukt is. 7 juni is mijn nod.

Dit is voor ons ronde 8 maar heb een onregelmatige cyclus dus weet nooit precies wanneer me eisprong is. Deze maand gewerkt met ovulatietesten en de 24e een knaltest gehad. Rond die dagen niet stil gezeten. Dus nu is het wachten begonnen.

Hoop zo dat het deze maand lukt. Zal erg leuk zijn, ben dan namelijk tegelijk zwanger met me beste vriendin. Zou zo leuk zijn.

En jullie? Al lang bezig?
 
Ik snap dat je dan niet stil zet. Wat fijn dat je je eisprong gevonden hebt!

en wat leuk om samen zwnager te zijn met je vriendin. Mijn vriendin is ook bezig en mn schoonzus ook dus word n babyboom hier!

wij zijn in oktober 2016 gestopt en waren toen in ronde 4 zwanger. Dit is helaas geeindigt in een miskraam... nu zitten we na de miskraam in ronde 3! Ik moet nog 5 dagen tot mijn nod......

 
@Mandiee hoe is het met jou? Jij al duidelijkheid? Vandaag je nod toch??
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Hier nog rustig aan het wachten. Heb al wel een paar gekke dingetjes aan mezelf gemerkt maar ga er voor nu vanuit dat ik niet zwanger ben tot de test anders zegt.</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">– sinds 2 ochtenden misselijk als ik wakker word, slaap wat slechter, aantal dingen die ik normaal lekker vind smaken me wat raar, andere maanden vanaf eisprong tot aan menstruatie zere borsten.. nu was dat 3 dagen na eisprong ineens weg..</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Ik weet nog niet wanneer ik ga testen.. heb ook nog een feestje in vooruitzicht waar veel bekenden en vrienden van me heen gaan (volgend weekend) en ik kan totaal niet liegen.. mocht ik zwanger zijn gaat dat dus heel lastig worden om wat te verzinnen zodat ik een wijntje kan afslaan… hmmm lastig allemaal..</p>
 
Terug
Bovenaan