Opnieuw op de wacht bank..

Hoi hoi!

jaa idd vandaag m'n Nod.. ik dacht vanaf maandag al dat ik ongesteld ging worden want vanaf toen had ik al 1x per dag wat bruine afscheiding. Maar toch ben ik vanaf de eisprong overtuigd dat het raak is... de afscheiding werd per dag die ene keer wat erger dus ja je weet hoe laat het dan is..... gister avond hield dat op... dus ik kreeg weer hoop haha vanmorgen werd ik wakker met niks. Terwijl ik altijd in de nacht van donderdag op vrijdag begin met bloeden. Toen ik eenmaal een uurtje wakker was kwam er bruine afscheiding... dus ik dacht Jaa daar zal je t hebben :(

maar dat hield ook weer op! En sinds een uur of half 10 vanmorgen is er helemaal niks meer te zien!! Dus ik heb nog hoop!!! want bruine afscheiding telt niet als menstruatie toch? Mocht het wegblijven test ik morgen ochtend op Z'n vroegst.

ik had ook zere borsten en heb woensdag m'n ontbijt uitgespuugd... verder heb ik lage rugpijn en pijn onder in de buik terwijl ik normaal amper merk dat ik ongesteld ben..

spannend nog voor jou! Klinkt wel goed. Maar ik heb dat ook bijna elke maand gehad.. m'n lichaam heeft me zoveel voor de gek gehouden... aaah je bent erg creatief hoor als je z'n geheim voor je moet houden haha
 
Terug
Bovenaan