Opnieuw proberen: Forum dag

A

Anoniem

Guest
Debby-mv B'Elanna Hoogvliet (Rotterdam)
Essiedo-Esther Tilburg
Sil27-Priscilla Oude Tonge
Sil22-Priscilla Gouda
Linda01-Linda Utrecht
Bianca-en thijn Best (eindhoven)
Daan2723-Daniëlle Arnhem
Lisette-vanderhoeven Nieuwleusen (zwolle)
Janine-vandervinne. Haren (duitsland)
Nienke-79 Hengelo
Kipling-26 Woerden (utrecht)
Mie-1 Anne-marie Made (breda)
KT-Wulfien Zwolle
Ingrid-mv Daniël Venlo
Duckie19-Daphne Utrecht
Femksophie-femke Soest
Demi4-Susanne Arnhem
Rene26 Gouda
mamavandean-Nelly Goes
mama-denise Hilversum
cmkunst-Carina Leusden
antoonentoos- toos Heijningen
loes1406- loes Vugt
j_u_f - Oosterbeek
S_uu_s - omgeving Apeldoorn
mop1978 Emmen
Daisy59 - hetty Almere
tara tyawa- tara omgeving Utrecht

Dit zijn de dames die zich hadden opgegeven hadden voor de forum dag.
Toch lijkt het me leuk omeens bij elkaar te komen.
Dus ik ga het nog een keertje porberen.

Wil wilt er nog mee en zijn er ideeen?

Groetjes

Hetty

Hey hallo,

Ik ga zelf niet mee aangezien het voor mij waarschijnlijk veel te ver rijden is, woon in Friesland. Maar heb wel een idee voor jullie. Misschien dat ballorig iets voor jullie is. Type het bekende ervoor en erna en je bent op hun site, hebben verschillende vestigingen. Die kleintjes kunnen lekker klauteren en de mama's kunnen kletsen.
Suc6!

Vlindertjes

Who dat is een best grote club. Volgens mij is het niet nodig om er iets heel speciaals van te maken als bijvoorbeeld de dierentuin. Ik was laatst bij een vriendin in Den Haag en we waren even aan het wandelen en daar was een grote groep dames met kleine babytjes in het bos. gewoon op een groot grasveld. Er hingen slingers en iedereen had wat lekkers meegenomen. Volgens mij is zoiets heel leuk. Alleen jammer dat het weer kouder aan het worden is en dat buiten dus niet echt handig is. Niemand aanwezig met een grote schuur???

Ik zal er verder over nadenken

Carina

hihihi.. nee geen grote schuur hier...
Mij lijkt het juist leuk(er) zonder kids (de 1e keer) dan kan je beter babbelen en mekaar beter leren kennen (denk ik )

En in omgeving utrecht heb je een leuk pannenkoekenhuis bij een park/bos voor niet als teveel geld.

hihihi.. nee geen grote schuur hier...
Mij lijkt het juist leuk(er) zonder kids (de 1e keer) dan kan je beter babbelen en mekaar beter leren kennen (denk ik )

En in omgeving utrecht heb je een leuk pannenkoekenhuis bij een park/bos voor niet als teveel geld.

Wij zijn 2 weken geleden naar Ballorig geweest met de zomermama's! (Ja, ik weet het; ik eet van 2 walletjes, hahaha.) Of iets anders met veel ballen enzo. Een pannekoekenhuis zie ik echt niet zitten. En het ligt er ook aan waar het is.

Groetjes,
Nelly.

Het pannenkoekenhuis bedoel ik ook zonder kids
Mét zie ik het daar ook niet zitten... hahaha

Ik zou ook kiezen voor de eerste keer zonder kids en dan is een eettentje of iets, wel leuk.
Mét kids is dan weer een ander verhaal natuurlijk.
Maar ik ga wel mee hoor, mits ik met Debby mee mag rijden.
Sil

Terug
Bovenaan