Opnieuw proberen: Forum dag

Ik moet er nog goed over nadenken maar heel heel heel heel heel heel heeeeeeeeeeeeeel misschien ga ik toch ook wel mee dan.

Hoi

Ok, zonder kids ook prima ( dacht dat het juist ook een beetje om de kleintjes ging ) Maar om het lastig te maken, lukt het me dan alleen in het weekend. Zaterdag of zondag maakt mij niet uit. maar ik kan me voorstellen dat een aantal hier bezwaar hebben tegen een zondag.

ZOnder kids lijkt eten me heel gezellig, gewoon pannenkoeken heerlijk! lekker goedkoop ook, ook een ander simpel eettentje lijkt me uitstekend

Carina

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-10-2007 14:45:02'));

Ik moet er nog goed over nadenken maar heel heel heel heel heel heel heeeeeeeeeeeeeel misschien ga ik toch ook wel mee dan.

Joepie!!!!!!

hoi hoi,

het lijkt mij persoonlijk(als ik niet te moeilijk doe)leuker als de onze kleine mensjes er ook bij zijn,want daar draait het bijna altijd om,en ik ben gewoon heel nieuwsgierig hoe jullie kleine 'monstertjes' eruit zien!!!!
maar ik wil nog steeds wel mee hoor!!!

groetjes nienke...trotse moeder van aaron(24-11-2006)

hoi hoi

mij lijkt het ook leuker als de kleine smurfen mee gaan !! en mij maakt het niks uit wanneer muv de zondag kan ik dus roep maar wat als het maar niet te duur is  tja als alleenstaande heb ik het niet zo breed sorry !!! maar ik heb er wel zin alleen als het zonder kids is wordt het voor mij moeilijk maar dan ga ik wel mijn best doen om toch mee te kunnen !!!!

groetjes ingrid

Ik vroeg me eigenlijk af of hier nog iets mee gedaan wordt.........................

Terug
Bovenaan