opnieuw proberen

Hoi allemaal ,

Sommige zullen mij misschien nog kennen ,
5jaar geleden met de pil gestopt ,
alles gedaan wat we konden , de natuur zijngang laten gaan , opvolging door dokters , bloed prikken
clomid , pregnile ,
6 inseminaties , doorspuiten vd eileiders
...
Doorgestuurd naar de fertiliteit opnieuw ins.
IVF 3 x , 2keer hebben we cryo's kunnen invriezen
maar niet 1zwanger geweest .
Begin november kregen we het nieuws dat het weer mislukt was , en zag ik het niet meer zitten
de pijn , stress, angst het werd me allemaal teveel
Wij zijn dan naar de alternatieve geneeskunde gegaan , healing , acupuntuur in combinatie met kruiden maar helaas nog niets .
volgende maand word ik 35 en zie mijn kansen krimpen en wil niet meer uitstellen ,
vandaar morgen hebben we terug een afspraak in het ziekenhuis , maar weet nog niet wat te doen ?

IK blijf geloven dat ik ooit mijn eigen kindje heb ,
en vraag me af of er eimand al zolang probeert ?

Suusje hoe gaat het met u ?

kusjes XXX

Hoi Bloemptje

Ik kende je verhaal niet. Wel ben ik bijna net zolang bezig als jij en ben ik nu aan het stimuleren voor IVF.
Maar vooral de pijn, stress en angst herken ik heel erg.Misschien wel nooit een eigen kindje in je handen te mogen vasthouden.
Wij hebben 1 keer een positieve test gehad, maar dit was een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en daarmee heb ik ook nog een eileider in moeten leveren.

Ik hoop dat je morgen een goed gesprek hebt en hopelijk zijn er nog mogelijkheden.

Laat je het weten?

groetjes,
maartje

Hoi Bloemptje,

Ik weet hoe je je eigen voelt.
Ik ben nu vanaf half mei 2001 van de pil af, maar het is bij ons ook nog steeds een raadsel.
6 iui's gehad, en we willen aan de ene kant wel voor ivf gaan, maar als ik je berichtje lees, dan krijg ik daar ook mijn twijfels over.
Ik ben nu zelf ook 35 jaar, en ons klokje tikt natuurlijk wel door.
Bloemptje veel s6 en ik zal voor je duimen.

Groetjes pxdt44

hoi pxdt44

Laat je niet afschrikken door IVF
het is zwaar , vraagt veel van je lichaam ,
alles gebeurt op tijd alles word gepland , prikken ,echo's , dokters , bloed prikken enz...
maar stel dat het lukt is het het allemaal waard .
Het ergste is de pick up maar die is na 30min voorbij , en dan da lange spannende weken .
Mss ga ik er toch terug voor , hoewel ik de laatste keer heb geroepen het nooit meer te doen ....
We zitten raar ineen he ,
geef je dromen niet op ,
hou me op de hoogte

veel liefs xxx

Hoi bloemptje

ik wilde even kijken hoe het met je was, maar je schrijft alleen aan iemand anders.

dus veel succes het is ook een open forum.

groetjes maartje

Hoi bloemptje,

Tijdje niet geproken.Was ook al benieuwd hoe het met je ging.
maaike@ bloemptje en ik kennen elkaar al een tijd van dit forum,zijn weinig meiden overgebleven van het oude clubje vandaar dat ze ook vroeg hoe het met mij ging.
Het is inderdaad een open forum,maar je bouwt op een gegeven moment wel een band op met meiden waarmee je regelmatig hier schrijft.

Dat even terzijde.
Hoe was je afspraak in het zh vandaag?
Heb je al een keuze kunnen maken?
Ja oftewel keuze het is eigelijk een hele moeilijke keuze die je moeilijk kan maken als je wens nog niet vervuld is.
Zowiezo moeten jullie nu ook de ivf bekostigen toch?Of zaten die cryo's bij vorige pogingen en heb je er nog 1 over die vergoed wordt?
Meid wat voor keuze je ook moet maken of neemt het blijft moeilijk.

Met ons gaat het niet zo heel goed.
Deze maand terugplaatsing van cryo,moest dinsdag naar het zh voor echo en er bleek een grote endometriose cyste in mijn li-eierstok te zitten.Nu wist ik wel dat die erzat,maar hij is 2x zo groot geworden in 1 maand.
Heb er ook veel pijn aan,heel de maand krampen en steken in mijn buik.
De cryo behandeling gaat wel door (mits die natuurlijk goed ontdooid) Zondag weer terug voor FM.
Als deze keer dan weer niet lukt,dan laat ik voor laatste poging nog een keer kijkoperatie doen en endometriose nogmaals weghalen,zodat ik in ieder geval helemaal schoon ben voor we laatste poging ingaan.Dan hebben we er in ieder geval alles voor gedaan.

Liefs Susan

Hallo Suus en Bloemptje en PDXT

Ik ben niet beledigt hoor. Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie als je elkaar al langer kent opzoekt.
Maar ik zit ook middenin inhet IVF traject enz en weet ook wat teleurstellingen zijn, dus ik was blij om wat dat betreft lotgenoten te treffen.

Heelveel succes alledrie

maartje

Terug
Bovenaan