opnieuw proberen

Hoi Allemaal ,

Het is nooit mijn bedoeling geweest om mensen buiten te houden of met iemand persoonlijk te spreken .
Ik wil mijn verhaal met iedereen delen , net daarom zit ik hier .
We hebben allemaal hetzelfde gemis en dezelfde pijn , zo kunnen we elkaar steunen en moed in spreken,
Dus ik hoop met z'n allen te kunnen blijven praten .

We zijn gisteren bij de dkr geweest en die stelde voor de volgende cyclus de cryo's te ontdooien , en terug te plaatsen , dat wil ik zeker proberen ,
hoewel ik er niet zo in geloof .
Maar t kan geen kwaad he .
Als het niet lukt ik heb ookal een afspraak in een ander ziekenhuis , aangezien ik al 4 x ivf heb gedaan en je 6 pogingen hebt is dit volgens mij de moment om eens elders te horen.
je weet nooit door vb andere medicatie ?

Susan ik hoop dat alles goed met je gaat , zondag je cryo's kunnen worden terug geplaatst , laat je me iets weten ?
hoeveel heb je er nog ?

liefs aan iedereen die het nodig heeft xxx

Hoi bloemptje,

spannend hoor met de cryo's.
Hoeveel heb je er?
Wij hebben er helaas maar 1dus het zou een wonder zijn als die overleefd,stel mij er maar op in dat dat niet lukt dan valt het alleen maar mee.
Morgen nog geen terugplaatsing hoor,eerst echo om te kijken hoe het ervoor staat en dan kijken of we moeten starten met ovulatietesten.
Ben benieuwd.
Moeten jullie IVF nu wel zelf betalen?
Liefs suusje

Hoi ,

Wij hebben nog 2 cryo's , ook bang afwachten dus .
Nee wij hebben nog recht op 2 pogingen , in Belgie heb je er 6 , bij jullie niet ?
En hoe was de echo al concreten plannen voor de terugplaatsing ?
Ik zal volgend weekend ongesteld worden , dan rond dag 9 langskomen voor echo en bloed ,
ik heb meestal een vroege eisprong rond dag 11/12
soms zelfs vroeger dus we willen geen riscico lopen dat we te laat zijn .

liefs X

Wowww 6.Jeetje wat goed.Nee hier in NL maar 3 pogingen die vergoed worden,wat oneerlijk he.
Terwijl je vaak hoort dat mensen pas na 4 pogingen zwanger raken.
Wij hebben dus nog maar 1 volledige poging en dan is het helaas over.
Kost aardig wat geld om het zelf te betalen en tuurlijk hebben we er dat voor over,maar op een gegeven moment moet je er een streep onder zetten,hoe moeilijk dat ook is.
Ik ben net terug uit het zh.Moet vanaf dinsdag starten met LH testen en dan bellen als ik mijn piek heb.Waarschijnlijk donderdag ovulatie en dan bellen en cryo laten ontdooien.Helaas hebben wij maar 1 cryo,die gelukkig wel goed op schema zit (8 cellig) dus hopen dat ie sterk genoeg is om te overleven.
Heb je al gekeken op de hyves?

Liefs

Hoi ,

Hoe gaat het met je lh piek , is t al zover ?
Ik duim zo voor je mee,
wij hebben ook slechts 2 cryo's , altijd bang afwachten of ze overleven .
Ik ga nu eens op hyves kijken.
k hoor je nog
x

Hè,
nog steeds geen lh piek gehad dg21 nog nooit zo lang geduurd,maar waarschijnlijk is mijn lichaam erg in de war door al die hormonen die er de laatste maanden zijn ingespoten.
Kon vandaag dus gelukkig even snel terecht voor echo.Eitje was nu 20mm en staat dus binnen enkele dagen op springen.Moet nu vanavond nog Testje doen en morgen,als ik dan nog geen piek heb gehad moet ik zaterdag weer komen voor echo.

Hoe staat het er bij jullie voor?
Leuk ik hoop je tegen te komen op Hyves.Mijn naam staat er tussen bij de modurators dus als je je aanmeld moet ik je accepteren.Praat wel stukken makkelijker daar.
Liefs Susan

Hoi Suus ,

Sorry k heb het zo druk gehad dat ik er precies niet meer aan toe kwam om hier te schrijven .
Ondertussen word het spannend , bloed echo's ...
Vrijdag Pregnile gehad , en vanaf gisteren Utrogestan opsteken , morgen gaan ze mijn cryo's ontdooien .
Ik ben best bang , k heb er tenslotte maar 2
als alles goed loopt heb ik woensdag mijn terugplaatsing ,
Morgenvroeg heb ik nog een afspraak bij de acupuntuur , ik wil later geen spijt krijgen dat ik niet alles geprobeerd heb .
Hoe gaat het met u , jij had toch ook een cryo he
alles goed gegaan , weet je al iets ?

veel liefs x

Terug
Bovenaan