Opnieuw zwanger, in september!

gaabiej

New member
Een poosje terug heb ik hier het berichtje geplaatst dat het voor ons helaas niet zo mocht zijn(gaabiej1988). Op 5 december kreeg ik een miskraam.

Ik ben daar nog steeds erg verdrietig van maar het goede nieuws is dat ik afgelopen woensdag weer positief heb mogen testen! Ik ben opnieuw zwanger! Waarschijnlijk van een september kindje. Omdat ik in de tussentijd niet ongesteld ben geweest is nog niet precies te zeggen hoelang ik nu zwanger ben en 11 februari heb ik pas mijn 1e echo.

Nog even afwachten dus en vooral heel erg hopen dat het dit keer wel goed mag gaan!
 
Ow wauw!! Wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd!!! Zal een kaarsje voor je branden op een goede echo 11 februari... Laat je het ons nog even weten?
Liefs miranda
 
Vandaag weer een echo gehad. Ik ben nu 8 weken en alles zag er goed uit! Superfijn. Het is ondertussen nog even spannend geweest want ik heb nog een bloeding gehad. Op de echo daarna zagen we een pril kloppend hartje maar was het nog onzeker of het bloedverlies iets aangericht had. Vandaag op de echo zag alles er echter helemaal goed uit! Zo fijn! Over 2,5 week hebben we de termijn echo en als dat alles er nog goed uitziet goed uitziet ga ik volop genieten!
 
Terug
Bovenaan