Opnieuw zwanger na 2 miskramen

<p>Haai dames! Begin vorig jaar was ik in blijde verwachting van ons eerste wondertje dit werd uiteindelijk een missed abortion met 11 weken zwangerschap, Hartje was gestopt met 8.5 week. Na 6 maanden weer een positieve test afgelopen december, ik mog gelijk komen voor een echo toen was ik 5 weken zwanger toen was er logisch gezien zo vroeg alleen een vruchtzakje te zien, ik mog de week daarna weer terug komen, Helaas was er toen nog steeds een leeg vruchtzakje ? Ik moest bloed prikken 2 keer om te kijken of mijn hcg ging stijgen dit was het geval dus ik kreeg hoop dat dit uiteindelijk wel goed zou komen.Helaas tot groot verdriet kreeg ik die dag daarna bloedverlies, Dikke pech het was een leeg vruchtzakje gebleven. Volgens de verloskundige hadden we dubbele pech. Ben daarna 1 keer ongesteld geworden en had vorige week weer een positieve test! Ontzettend blij dat het dit keer een stuk sneller is gegaan! We hebben ervoor gekozen om niet gelijk weer te gaan voor ee vroege echo omdat het ons de vorige keer veel onzekerheid heeft gegeven, Over een weekje krijgen we de eerste echo met 6.5 week. ik ben heel bang en onzeker dat het dit keer weer foute boel is..De dagen duren me te lang, Maar ik probeer positief te blijven en te hopen dat het dit keer allemaal goed mag komen, Ook al is dat verdomde moeilijk! Nog meer vrouwen die meerdere miskramen hebben gehad en uiteindelijk een goeie zwangerschap hebben gehad? Misschien kan ik daar wat vertrouwen uithalen.  Liefs,  </p>

Ik persoonlijk niet, maar mijn moeder heeft voor mij een vroege miskraam gehad en met 12 weken, daarna nog 4 gezonde kinderen op de wereld gezet. Hopelijk geeft dit jou ook een beetje rust. ?

Ja helaas 2 miskramen gehad (april 2015 en augustus 2015, daarna een goede zwangerschap (aangeteld in oktober 2015) met als resultaat een prachtige zoon van inmiddels 2 jaar en 8 maanden.
5 maanden later besloten voor 2e kindje te gaan, echter duurde het ruim een jaar voordat ik weer zwanger werd, dit eindigde in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (januari 2018), in maart 2018 weer aangeteld en afgelopen december is onze 2e zoon geboren.
De miskramen blijven altijd in mijn gedachten, ook al was het nog zo klein, voor mij waren het toch al mijn kindjes. Maar des te meer ik van mijn jongens geniet en blij ben met wat ik heb.

Elke test was het weer stressen, bang dat het weer mis ging. Bij mij ging het elke keer mis voor de eerste echo, dus toen ik eenmaal de eerste echo had gehad, met een kloppend hartje, kon ik ervan genieten. Maar snap dat met een missed abortion dat ook moeilijk is.
Blijf positief, 3x is scheepsrecht dacht ik toen.

Ik heb ook 2 miskramen gehad. 1x bij 5 weken en een missed abortion in december, bij 11 weken hartje gestopt met kloppen. Echo van 8,5 week was helemaal goed.
Ook ik ben nu weer zwanger. 6 weken. Het is inderdaad zo spannend. Ik heb bij 7,5 week een echo. Hopelijk blijft die dit x plakken

Hier ook 3 vroege miskramen bij 5/6 weken, afgelopen december bleef de test positief en inmiddels alweer 14+2 zwanger. In het begin best wel schrik gehad en voor beide echo's gestresst, maar alles was goed. 
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop heel hard dat het nu goed mag blijven gaan!

Hoi!
wat super verdrietig en snap heel goed je angst. Ik heb zelf ook 2 miskramen gehad. Januari 2018 en eentje in mei 2018. Beide keren anders en gecuretteerd moeten worden. Eerste keer geen hartje zien kloppen en tweede keer was een baarmoeder vol vruchtzakjes maar geen leven. 
Nu ben ik ruim 29weken zwanger. Maar heb wel tot 20weken spanning gehad of het goed zou blijven gaan. Wel met tussenpauzes van geluk en genieten.
ik hoop voor jou dat het nu ook goed blijft gaan en dat je kan gaan genieten ❤️

Ik herken je verhaal heel goed.
- twee miskramen (1 op 16 weken (missed abortion op 12 weken) en 1 op 5 weken)
- een gezonde zoon
- opnieuw een miskraam op 8 weken
- nu terug zwanger (25 weken ver)
Deze zwangerschap is heel moeilijk. De eerste 12 weken had ik veel last van bloedverlies en ben ik bijna wekelijks op controle geweest
En ik ben pas terug een beetje gekalmeerd sinds ik haar voel bewegen. Zelf nu ben ik nog bang dat het fout gaat en de tijd gaat zooooo traag.... ik begrijp je gevoel heel goed en hoop dat ook mee met je dat alles deze keer goed gaat! 

Terug
Bovenaan