<p>Haai dames! Begin vorig jaar was ik in blijde verwachting van ons eerste wondertje dit werd uiteindelijk een missed abortion met 11 weken zwangerschap, Hartje was gestopt met 8.5 week. Na 6 maanden weer een positieve test afgelopen december, ik mog gelijk komen voor een echo toen was ik 5 weken zwanger toen was er logisch gezien zo vroeg alleen een vruchtzakje te zien, ik mog de week daarna weer terug komen, Helaas was er toen nog steeds een leeg vruchtzakje ? Ik moest bloed prikken 2 keer om te kijken of mijn hcg ging stijgen dit was het geval dus ik kreeg hoop dat dit uiteindelijk wel goed zou komen.Helaas tot groot verdriet kreeg ik die dag daarna bloedverlies, Dikke pech het was een leeg vruchtzakje gebleven. Volgens de verloskundige hadden we dubbele pech. Ben daarna 1 keer ongesteld geworden en had vorige week weer een positieve test! Ontzettend blij dat het dit keer een stuk sneller is gegaan! We hebben ervoor gekozen om niet gelijk weer te gaan voor ee vroege echo omdat het ons de vorige keer veel onzekerheid heeft gegeven, Over een weekje krijgen we de eerste echo met 6.5 week. ik ben heel bang en onzeker dat het dit keer weer foute boel is..De dagen duren me te lang, Maar ik probeer positief te blijven en te hopen dat het dit keer allemaal goed mag komen, Ook al is dat verdomde moeilijk! Nog meer vrouwen die meerdere miskramen hebben gehad en uiteindelijk een goeie zwangerschap hebben gehad? Misschien kan ik daar wat vertrouwen uithalen. Liefs, </p>