Opnieuw zwanger na 2 miskramen

Wij zitten in ongeveer dezelfde situatie. Vorige jaar januari was ik voor het eerst zwanger en werd ook een missed abortian bij 11 weken waarbij het hartje was gestopt met 8,5. Na vijf maanden weer zwanger en toen een vroege miskraam rond de 5 weken. Ineens in de tweede ronde zwanger nu dus ook na 1 keer ongesteld. Nu ben ik 23 + 5 weken alweer. Alles tot nu toe was goed. Bij mij duurde de eerste weken jaren en nu af en toe ben ik nog steeds bang. 

Ik heb ook een miskraam gehad met 18 weken.  Het blijft een groot verlies want de blijdschap is enorm... ik ben vanaf toen ascal gaan gebruiken op advies van gynaecoloog. Dit zorgt voor een betere doorbloeding en voorkomt veel miskramen. Zij is net als vele anderen voor om dit veel anderen voor te schrijven want het voorkomt echt veel miskramen. Misschien kun je dat aanhalen als je je eerste echo hebt gehad. Ik heb daarna een mooie dochter mogen krijgen en ben nu weer 17 weken zwanger. Het komt wel goed maar in zo'n situatie waar je nu in zit is het soms moeilijk positief te blijven. Maar blijf er in geloven want zoals je leest ben je niet alleen een kwam het daar ook goed!  Sterkte ? 

Hier ook twee miskramen een met 6 weken (maart 2017), daarna direct weer zwanger maar ging met 5 weken mis (mei 2017). Daarna durfde ik even niet meer, was zo bang geworden. Dus ik begrijp je gevoel. In mei 2018 gingen we er toch weer voor en meteen raak. Inmiddels zijn we gelukkige ouders van een prachtige dochter van  nu 3,5 week. 
Geef de moed niet op! Hopelijk blijft deze zwangerschap goed gaan en kun je je angst loslaten en genieten ??

Spannend! 
Hier nu 41 weken zwanger na 4 miskramen. 
Hoop voor je dat deze zwangerschap goed mag gaan en dat je uiteindelijk ook kan gaan genieten van je zwangerschap. 
Vond het vreselijk toen het met 12 weken   Geen geheim meer was dat ik zwanger was. Wilde wel blij zijn maar het liefst had ik het toen niemand verteld en pas wereldkundig gemaakt als ze geboren zou worden. Na een goede nipt en een goede 20 weken echo het gevoel wel los kunnen laten en uiteindelijk (nu nog hoogstens een paar dagen) heel erg dankbaar dat ik mijn laatste maanden zonder al teveel zorgen door mocht komen. 
Wens je heel veel succes met deze zwangerschap en hoop voor je dat alles goed gaat! 

Ik heb in 2015 ook twee miskramen gehad achter elkaar. Daarna gelukkig een gezonde dochter en nu 16 weken zwanger van de tweede. Maar de spanning die eerste weken dat dat herken ik zo goed! 

Mooi om te lezen dat het toch wel goed kan gaan. Ook al heb je totaal geen vertrouwen in je lichaam... 
Mn eerste zwangerschap was meteen raak en heb een gezonde zoon van 7 jaar. 

In 2016 heb ik 2x een vroege miskraam gehad 4a5 week.. 
Begin 2018 was ik zwanger bij de echo van 8 week klopte het hartje en in week 12 was het hartje gestopt..
En nu toch weer zwanger 6week... en t is allemaal zo dubbel

Terug
Bovenaan