<p>Hoi Dames,</p><p> </p><p>Het is zover. Ik heb weer een positieve test gehad. </p><p>Toen wij aan kindjes begonnen ben ik met mijn eerste zwangerschap het kindje verloren met 6 weken. Een paar maanden later weer in verwachting en zij is prachtig en gezond ter wereld gekomen. Nu willen we graag een broertje of zusje voor haar maar Afgelopen november heb ik een miskraam gehad weer met 6 weken. Ik denk dat de periode waarin ik zwanger ben geraakt misschien te heftig was, we zijn verhuisd en tijdens de verhuizing is de miskraam begonnen. </p><p>Ik wilde de miskraam laten bezinken voordat we weer fanatiek aan de slag gingen, wij zijn dus niet aan het plannen geweest, het is gewoon gebeurd. </p><p>Omdat dit mijn tweede miskraam is geweest ben ik erg onzeker. Bang dat het mis gaat. Ook omdat de miskraam pas 2 maanden geleden was. Is het niet te snel?</p><p>ik ben nu 4+4 dus nog erg pril. Ik hoop maar dat het goed blijft gaan en niet nog een kindje moet verliezen. </p><p>Zou het fijner vinden om me druk te moeten maken over hoe ik alles in het vat moet gieten mbt onze dochter en een baby.</p><p>En niet zozeer over de zwangerschap zelf.</p><p>Sorry voor mijn verhaal. Ik wilde het even van me afschrijven omdat ik het nog niemand ga vertellen en mijn partner een miskraam anders ervaart dan ik.</p><p> </p><p>Liefs,</p><p> </p><p> </p>