Opnieuw zwanger na miskraam en angstig

Wat fijn om deze verhalen te lezen. Ik heb ook al 3 miskramen gehad, ging ook steeds mis bij 6weken (gelukkig ook 1 gezonde zoon) Nu ook weer pril zwanger (5w), eergisteren zo blij met weer een positieve zwangerschapstest, nu overheerst vooral de angst en onzekerheid weer. We hebben dit keer besloten om ook niks te zeggen tegen onze ouders en broers/zussen, willen hun niet onnodig weer blij maken. Hoe gaan jullie om met deze onzekerheid en angst tot de eerste echo?
Lieve groetjes

Hoi Ani, bij de vorige zwangerschap hadden wij het onze ouders en broers/zussen direct verteld. Alleen moesten wij ze toen een week later vertellen dat het helaas toch niet zo mocht zijn.

Ondanks dat het “fijn” was dat ze wisten dat ik zwanger was en het toch fout gegaan is hebben we er deze keer voor gekozen om te wachten met vertellen.

Deze keer wachten we tot na de eerste echo. Deze staat 5feb gepland dus kunnen niet wachten! Een week later ben ik jarig dus is de planning de ouders en broers/zussen het dan te vertellen. Wij wilde inderdaad iedereen deze keer niet onnodig blij maken.

Ik heb 3 jaar geleden een miskraam gehad na 9 weken. Vorig jaar januari weer een positieve test gehad. Ik besloot niet te ver vooruit te kijken en elke dag dankbaar te zijn voor de ziel die er op dat moment was. Vertrouwen groeide per echo en nu ligt ze bij me aan de borst. God has a plan. Liefs 

Terug
Bovenaan