Opnieuw zwanger na miskraam

<p>hoi allemaal. </p><p>Ik dacht maar eens even van mij afschrijven... </p><p>afgelopen juli een miskraam gehad na 9 weken. Kindje was vanaf week 6 al niet meer goed gegroeid achteraf. Erg verdrietig..had overigs geen symptomen deze hele zwangerschap.  </p><p>Nu op dit moment 7wk4dg zwanger. En ik merk dat ik er niet van kan genieten. Mijn symptomen zijn anders als bij de miskraam. Grote gevoelige borsten. Met vlagen misselijk vooral in de avond. Af en toe wat steekjes aan de zijkant van mijn buik. En moe he. 5feb een echo + intake gesprek bij de VK.  Ik ga voor mijn gevoel zn 300x per dag naar de wc om te kijken of ik niet bloed. Om gek van te worden. </p><p>Ik heb even succes verhalen nodig denk ik??</p><p> </p>

Beste gebruiker ten eerste gefeliciteerd !!
ik weet hoe je je voelt, zelf heb ik in okt een miskraam gehad bij 6 weken en maand later had ik weer een positieve test in handen en ben inmiddels 14.1 weken zwanger ? probeer toch positief te denken en zoveel mogelijk te genieten. 
En de symptomen horen er allemaal bij dat betekend juist dat het goed zit, ik wens je een hele fijne zwangerschap !

Als eerste... super gefeliciteerd xx
ik heb eind oktober een miskraam gehad en bleek bij de echo’s om te zien of het allemaal weg was opnieuw zwanger, dus in november. Nu 13 week en alles gaat eigenlijks heel goed. Ik merk wel dat ik sneller moe ben en het blijft ontzettend lastig te geloven. Eerst is het zo dan ineens gaat het fout en dan ineens is het weer raak. Kan er nog steeds niet bij met Mn volle verstand. Ik kan haast niet wachten tot mijn volgende echo over 1,5 week. Dat checken op de wc heb ik niet, maar ik vind het geloven vooral heel moeilijk. Ik besef het eigenlijks totaal niet en dat maakt me in de war. Ik wil het liefste wel elke dag een echo ? tis gewoon onwerkelijk. 

Ook gefeliciteerd !!
ik kan ook echt niet wachten op de echo. Hopen dat ik dan ook wat meer kan genieten. 
Super spannend allemaal. En denk zo; geen buikpijn geen bloed moet goed zijn voor nu. Daar houd ik mij maar een beetje aan vast ?

Precies mijn gedachte! Maar toch hou ik die onzekerheid hoor. Van de miskraam zelf heb ik weinig last geestelijk dan, want heb er niet veel van meegekregen, behalve het bloedverlies. Twas nog te pril. Maar het blijft bizar dat het zo snel weer kan. 17 okt positief getest. Toen na 2/3 dagen bloedverlies was 10 dagen duurde en 1 nov was de test negatief. 18 nov teste ik op verzoek van de verloskundige en die was weer positief. Het kan haast niet waar zijn blijf ik denken 

Oh dat is fijn zeg ! Hier een hele nare miskraam gehad opgewekt met medicatie en van 16.00/23.00 weeen gehad. Nog nooit zoveel pijn gehad. 
Daarna na 4 weken weer ongesteld geworden. Ben er zelf wel heel veel mee bezig geweest denk ik.. te veel want toen ik het afgelopen december naast mij neer had gelegd ben ik dus zwanger geraakt ? 
Nu mijn zus ingelicht zodat ik iemand heb die ik even kan bellen als het een dagje even wat minder gaat ?

Terug
Bovenaan