Opnieuw zwanger worden!!!

Hoi Dametje 26,

Ik heb ook als 1e een miskraam gehad bij 8 weken.
Ik was na 4 weken weer in mijn menstruatie cyclus en wij zijn nu druk aan het klussen voor de 2e ronde.
Kijk er erg naar uit, lijkt me heerlijk om (weer)zwanger te zijn

Alleen heb ik sinds dinsdag bloedverlies, dus mijn menstruatie zal er nu wel aankomen :-(
Het is niet erg veel, maar het voelt wel alsof ik ongi moet worden.

Succes met het klussen....;-)
Liefs Juliette

Hoi juliette!

Bedankt voor je reactie!
Ook erg jammer voor jullie dat je een mk hebt gehad :( Het is zo'n droom die dan in eens in duigen valt heh :((

Ik was onverwacht zwanger maar ondanks dat waren mijn vriend en ik er erg blij mee (voor mijn vriend was het wel erg wennen in het begin. Er waren nogal wat praktisch bezwaren. Maar na een poosje vond hij het ook helemaal geweldig) Helaas kreeg ik na 9 weken een mk.

Eigenlijk zijn we gelijk weer gaan klussen. Er is ons wel aangeraden te wachten maar overal lees ik dat dit eigenlijk meer is omdat dan beter uit te rekenen valt hoe ver je bent, mocht je gelijk weer zwanger raken.
Het schijnt dat je na je mk vruchtbaarder bent en omdat ik me lichamelijk prima voel hebben we de gok genomen en zijn gelijk weer aan de slag gegaan. Al denk ik dat het niet gelijk weer raak is...het zou erg leuk zijn!

Wens jou ook heel veel sterkte en succes met het klussen ;))

liefs Jolie

ps: Doen jullie het gewoon op de gok zegmaar (weet niet hoe ik het anders moet zeggen :)) of maak je ook gebruik van ovulatietesten, tempen oid?

hej Marjoleine!

klopt heb even een nieuw topic geopend. Heeft niets met jullie persoonlijk te maken maar tis soms zo lastig meepraten opdat jullie al zo'n hecht groepje hebben zegmaar..en al veel besproken dus kan het soms niet meer volgen haha. Maar stiekem lees ik nog wel mee. Las dat jij net negatief getest had :(( Wat jammer! Maar wees nog niet getreurd. Toen ik net over tijd was heb ik ook getest en die was negatief. 3 weken later stonden er 2 vette strepen. Misschien ben je gwn te vroeg!

Mijn Nod weet ik niet precies. Ik was vorige keer onverwacht zwanger. Was gwn aan de pil dus weet helemaal niet zo goed hoe mn cyclus is. Vroeger was ie in mijn herinnering netjes 28 dagen maarja toen hield ik me er ook niet zo mee bezig. Voelde mn ongi altijd wel goed aankomen. Sja en nu heb ik ook nog een mk gehad dus dan kan mijn cyclus natuurlijk helemaal in de war zijn. Als ik vanaf daar 28 dagen zou moeten rekenen is mn Nod 2/08 volgend weekend dus. Wel spannend iig!!

Ben je nog wel een beetje positief? wanneer ga jij weer testen?

liefs Jolie

Hai Jolie,

Ik begrijp het helemaal hoor, maar was wel gezellig en leuk nu er een "nieuw" iemand mee praatte met de topic. Als het niet irriteert, kan je rustig meekletsen. Je rolt er heel snel in hoor! En er word na je gevraagd.. dus gemist.. Kijk maar wat je doet..

Ik had inderdaad een negatieve test.. Baal er wel een beetje van maar was eigenlijk ook wel te verwachten. Voel me ook gewoon een beetje zwanger en hoopte dat mijn lichaam er net zo over dacht. Maar het kan nog. Nog niet ongi geworden en morgen is officeel mijn NOD. Toch heb ik op eens een naar gevoel er over. Was heel positief gestemt deze maand, maar nu eigenlijk niet meer. MOcht ik dus niet ongi worden, test ik denk ik woensdag op zijn vroegst!

Jij hebt je NOD volgende week! Spannend. Kan zijn dat je cyclus overhoopt ligt he.. Wachten duurt lang vind ik..Ik ga voor je duimen!

Liefs, Marjoleine

aahw das lief van je :)) Ik lees gwn mee en en als ik denk dat ik mee kan praten geef ik zeker reactie :)

Ja jammer hoor!Maar zoals je zegt kan het allemaal nog!Want je hebt dan inderdaad erg vroeg getest toch? Ik begreep nl dat de meest gevoelige test 4 dagen voor je Nod uitslag kan geven..maar dan nog is die niet zeker..of heb ik de verkeerde info?

Wachten duurt idd lang zeg!pffff...maarja niets aan te doen. Helaas kun je niet alles sturen en in sommige gevallen is dat maar beter ook!

Ik ga ook voor jou duimen!en voor mezelf natuurlijk :p Heb echt helemaal geen idee of gevoel erover...wezienwel..

ik ga zo mn bed eens opzoeken "gaaap" :)

liefs jolien

Ik heb 2 dagen voor mijn NOD getest met een normale test. In het verleden testte ik eigenlijk ook pas na mijn NOD pas echt postief.. Maar denk toch dat ik er de hele maand naast heb gezeten hoor. Heb echt een ongi gevoel.. last van mijn rug etc.. Keep you posted!

Liefs, Marjoleine

Terug
Bovenaan