Opnieuw zwanger worden!!!

Hoi dametje26,

Wat herkenbaar allemaal! Helaas heb ik 2 maanden geleden mijn eerste miskraam gehad bij 8 weken..... Omdat ik een onregelmatige cyclus heb, ben ik met testen begonnen en toen was het eigenlijk ook meteen raak. Maar dus niet voor lang helaas...
Maar nu weer gewoon doorgaan he. Wat duurt zo'n maand dan lang he.

Groetjes Sil3009

Hey dametje26,

Ik miste je ook al op het zwanger worden forum!
Je kwam ongeveer dezelfde periode hier als ik... Ik probeer ook een beetje mee te praten, valt inderdaad niet altijd mee.

Maar als nog fijn dat we allemaal van ons af kunnen schrijven! Dat we wat kwijt kunnen.

Succes, ik duim voor je rond 2 aug...

Groet, tes

hoi Sil!

ja moeilijk heh! Ik moet zeggen dat ik er al redelijk overheen ben. Misschien komt dat wel omdat ik onverwacht zwanger was en we er nu helemaal voor gaan. Is toch anders denk ik. Maargoed het blijft erg rot :(( Je verheugd je er toch erg op.

En zo'n maand is idd erg lang!vind het zo vervelend dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Ik was gwn aan de pil toen ik zwanger raakte dus weet mijn cyclus ook niet, daarbij nog de mk die mn cyclus misschien ook nog eens in de war heeft gemaakt. Het enige dat ik weet is dat de zwangerschapshormonen uit mn lichaam zijn en nu is het dus wachten op 2 streepjes!

Veel sterkte jij ook! en misschien wil je meekletsen op pag. 7?

liefs Jolie

hoi tes!

Sorry ik kon mn plek niet helemaal vinden! Aan de ene kant praat het makkelijker met mensen die een mk hebben gehad, aan de andere kant wil ik er ook niet te negatief van worden...bedoel te veel op een mk gaan focussen zegmaar. Maar op pag. 7 hier klets ik mee met een gezellig groepje..misschien is het ook iets voor jou..

liefs jolie

Hoi,

Afgelopen weekend ben ik mijn tweede vrucht ook verloren. Erg jammer, maar ook hier willen we het liefst meteen weer aan de slag. Mis het gevoel dat ik had toen ik wist dat er een klein wezentje groeide.
Eerst wisten we niet goed wat we moesten maar uiteindelijk waren we beide super gelukkig.
Vandaar dat we de hoop ook niet op gaan geven.

Jenny

Terug
Bovenaan