Opnieuw zwanger!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ons zoontje is nu acht maanden en ik ben er van de week achtergekomen dat ik weer zwanger ben! Ben er helemaal blij mee..! Maar ik voel me nu zo anders dan de eerste keer...geen gespannen borsten...geen ander gevoel...wel wat emotioneler..maar verder voel ik me heel normaal. Wie herkent dit? En wie is ook alweer zwanger?

Groetjes Juud

GEFELICITEERD!!!!
Ow wat leuk zeg!!! Ben zelf (nog) niet zwanger maar na de geboorte van Aiméely niet meer aan de pil gegaan dus als t gebeurt is het welkom maar tot op heden nog niets...
Ik denk dat het inderdaad heel anders is zwanger van een 2e... je kent het 'traject' wat beter maar uiteraard is het ontzettend bijzonder!
Geniet ervan! enne je kan nu op nog een forum kletsen, het zwangerforum!!

Liefs L81

Hoi Juud!

Gefeliciteerd!!!! Wat ontzettend leuk voor jullie!
Ik ben ook niet meer aan de pil gegaan na Tara's geboorte en nog een broertje/zusje voor Tara krijgen met klein leeftijdsverschil lijkt me ook heel erg leuk
Over gespannen borsten.. kan ik me wel  voorstellen dat de huid van de borsten nu (na het krijgen van jullie 1ste kindje) slapper is dan voorheen. Dus ook minder snel onder spanning zal staan.
Als ik even in eigen boezem kijk, is mijn maat namelijk nog wel groter als voorheen, maar wel slapper/leger.

Veel plezier met jullie zwangerschap en de rest van het gezin natuurlijk!

Gefeli!

Wij wachten nog even. Maar jij heel veel genieten van deze nieuwe zwangerschap!

Groetjes,
Jacoline.

Gefeliciteerd!!! Wat heerlijk om weer zwanger te zijn! Wij zouden ook graag weer een kleintje krijgen maar tot nu toe nog niet gelukt... Ik wens je een fijne zwangerschap toe!
Xus, Susan

GEFELICITEERD.

Het lijkt mij ook wel weer wat ja............
Dan zit er 19 maanden tussen bij ons, kan best.

Janine

Gefeliciteerd!

Ik ben ook zwanger, nu 4 maanden en mijn dochter is ruim 10 maanden, dus straks zit er een jaar en 4 maanden tussen!

gr,
Sabine

Terug
Bovenaan