Opnieuw zwanger!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leuk voor jullie!!! Geniet ervan!!!!

Gefeliciteerd! Wat leuk voor je! Lekker toch dat je weinig kwaaltjes hebt.

Zelf ben ik ook weer zwanger, ben nu 11,5 weken, vanavond hebben we de echo, super spannend! Ik heb het ook dat ik me vooral zo gewoon voel, inderdaad heel anders dan bij Stijn. Maar goed, we zien het vanavond wel. Ben wel blij als ik dat kleine mensje zie bewegen en het hartje zie kloppen. Toch een heel bijzonder moment.,

Succes met alles, Hoe ver ben je nu?
Liefs Carina

hoi van harte gefeliciteerd ik ben ook weer zwanger vandaag ook 11.5 weken jayden is nu ook acht maanden geweest dus er zit straks ook een verschil van 1 jaar en 3 maanden tussen ik voel me ook heel anders als bij de eerste

geniet ervan groetjes sil

Bij ons blijft het waarschijnlijk bij 1, maar gefeliciteerd en alle geluk aan de zwangere moeders.

dag zwangere dames

van HARTE GEFELICITEERD dat jullie weer zwanger zijn echt super!!!
ik wens jullie een fijne zwangerschap toe en geniet ervan

wij vinden twee kinderen genoeg dus voor ons niet meer maar desondanks wil ik jullie alle geluk van de wereld gunnen.

liefs marloes, nyah en aaliyah

Gefeliciteerd!

Ik hoop dat ik aankomende week hetzelfde berichtje kan plaatsen! Ga vrijdag testen, spannend!

Geniet ervan,

een troste mama

Bedankt voor jullie reacties..!  vandaag ben ik bij de gynaecoloog geweest. Dit ivm een uitstrijkje wat ik een paar maanden geleden heb laten maken waarbij de uitslag pap 3a was. Dit moest ik toen in het ziekenhuis laten controleren en vandaar dat ik voor de zekerheid nu ook daarheen moest. Gelukkig wel want ik heb nu meteen de eerste echo te pakken! En daaruit blijkt dat ik zes weken zwanger ben en alles goed zit..!
Dus ons geluk kan niet meer op...ga me nu oook maar eens bemoeien met het forum voor moeders die in mei moeten bevallen!

Groetjes Juud

Hoi!

Wat leuk om te zien dat ik niet de enige ben!

mijn dochter is nu 11,5 maand, en ik ben 32 zwanger, dus ze zullen straks 13 maanden schelen,

alleen kijk ik er soms wel tegenop hoe dat ik het allemaal moet gaan doen hoor, hoe ervaren jullie het?

Is er iemand waarvan de kinderen ook maar 13 maanden schelen?

vind het leuk om ervaringen en tips uit te wisselen.

groetjes linda

Terug
Bovenaan