Opoedblunders

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Zag in de ouders van nu/ kinderen een artikel over de grootste opvoedblunders die mama's hadden begaan ( van het vergeten van het om doen van een luier tot kindje buiten laten staan terwijl ze zelf de post zat te lezen) En ik was erg nieuwsgierig wat onze grootste blunders zo in dit eerste jaar zijn geweest.

Zelf vergat ik altijd   ( en soms nog) de romper weer dicht te doen, dus luier verschoont en dan broek al weer aan, voor ik er achter kwam dat de romper nog dicht moest en vervolgens kon de broek weer uit.

Verder valt het bij mij geloof ik wel mee, of ik heb het zo ver weggestopt...

Carina

haha sorry maar dat van die romper erg herkenbaar dat gebeurt hier ook wel eens alleen kom ik er wel achter voor alles aan is en dan denk je hoe kan ik dat nu vergeten
maar dat van de post had ik ook gelezen maar vond dat wel erg hoor

groetjes Elena

Het enige wat ik me kan bedenken is dat we een keer de fles zijn vergeten  na de boterham.
Daar kwamen we pas sávonds achter...hahahaha...
Verder nog niks eigenlijk.

Ik vergeet regelmatig van alles in de tas naar het kdv te stoppen... eten, flesje, melk, speentje, luiers... Echt, kom ik daar en 'oh, ik moet weer even terug'. Ik voel me voornamelijk zo'n ongeorganiseerde muts tussen al die efficiente ouders die hun kind kunnen overdragen in de tijd die ik nodig heb om haar jasje uit te trekken...

Groetjes, KT

op vakantie hebben we hem vanaf dag 1, 1 voeding teveel gedaan,gewoon constant,totdat we thuis kwamen en bedachten dat we er thuis al vanaf waren gestapt
goh wat groeit hij hard

groetjes nienke

hoi,

wij hebben boven en onder aan de deur een ''knip'' zo'n extra slot gewoon met een hendel.
Ik ging brood halen in de schuur uit de vriezer en ik kom terug en wil de achterdeur opendoen..... tja die zat dus op slo. Jasmijn had de onderste hendel naar beneden geduwd. Toen stond ik in de regen buiten....
Gelukkig was mijn man thuis en ik heb heel genant heel hard staan roepen in de tuin want hij was op zolder,
En Jasmijn zat maar te grijnzen aan de andere kant van de deur!
Echt zo'n mazzel dat mijn man thuis was! Ik heb haar al heel vaak zo achter gelaten in de kamer. Het had dus al veel eerder kunnen gebeuren! Ik weet echt niet hoe ik dan naar binnen had gemoeten!
Nu gaat ze dus mooi weer even in de box!

groeten Elke

Grappig om het van iedereen te lezen. Zie nu net pas dat er opoedblunders staat, bedoel natuurlijk opvoedblunders, klein blundertje.

Ik bedacht me er nog 1, heb al een paar gehad dat we in de ochtend niet aan fruit toe komen, prima doen we het in de middag. Maar dan zitten we te avond eten en ineens denk ik, oh oh hij heeft het niet meer gehad.

Carina

Gelukkig is het me zelf niet overgekomen maar wel een vriendin........

Ze was een avondje weg waardoor haar vriend de groentehap moest geven. Bij thuiskomt vroeg ze (zoals alle vrouwen doen) of alles op was gegaan. Het antwoord was nee. Waarop ze erg verbaasd reageerde en doorvroeg, te moe, te heet eten...

Te heet, nee veel te koud! Man lief had het niet opgewarmd. De kleine had dus koude worteltjes moeten eten!

Manlief had alleen nog maar het fruit gegeven en was het opwarmen niet gewend!

Terug
Bovenaan