Opoedblunders

Dat van het rompertje vergeten dicht te maken, dat gebeurd regelmatig, hihi...

Verder tot nu toe niet iets wat ik me kan bedenken.

@Elke en anderen die het betreft. Wij hadden dus ook klippen op de deur, maar wij hebben de onderste er afgehaald, zou ik zeker doen, straks als de box weg is kan je kindje nog de klip erop doen! Niet dat wij nu zo'n goede opvoeders zijn, bij ons zat de onderste klip er door ons hondje op al voordat wij kinderen hadden, haha! Gelukkig kon ik door de voordeur...anders hadden we een raampje in moeten slaan..

Hoi!
Leuk om te lezen hoor; gelukkig kunnen we nog wel een beetje om onszelf lachen, achteraf.
Ik kan zelf zo snel ff niks bedenken, maar hadden jullie de column van Lindsey Pfaff al gelezen? (onder "delen" in het menu van deze site) Die had d'r oudste in de auto gezet, haar d'r sleutelbos gegeven om mee te spelen en vervolgens d'r jongste van binnen gehaald. Tja, toen had de oudste dus op het knopje gedrukt om de auto af te sluiten... Oeps!

vreselijk! maar zo weet ik er npg wel een paar! Niet echt opvoedblunders maar toch zeker catagorie blunder:

1) mijn tante gaat naar de wc. De kleine speelt in de gang en gooit een grote stoel om. De stoel valt klem tussen de deur en de muur. Mijn tante zat dus opgesloten op het toilet en verder was er niemand thuis. Na een half uur wanhopen hoorde ze de  iemand post in de brievenbus doen. Toen heeft ze heel hard geroepen: help help, ik zit opgesloten! Bij haar is altijd de achterduer open, dus ze heeft de postbode om laten lopen, haar huis is laten gaan en die heeft haar dus bevrijd! Gelukkig had de kleine nog nisk anders overhoop gehaald in tussen tijd.
Het is al lang geleden gebeurd maar ik vind het een ''prachtig'' verhaal!

2) Mijn achterneefje was erg boos op zijn moeder (4 jaar). terwijl moeder in haar badjas in de schuur (aan het huis) een sigaret staat te roken pakt zoonlief een stoel en doet dus de bovenste knip erop! Ze durfde niet in badjas over straat en ze heeft net zo lang staan smeken en prachtige kadootjes beloofd tot hij de deur weer open deed!

3) Vroeger toen ik 8 was en mijn broertje 3 jaar, zaten mijn ouders en ik op de slaapkamer van mijn ouders en mijn broertje was op de gang en die trok de slaapkamerdeur dicht en toen.... viel de klink eruit. Met het korte losse deel aan de binnenkant en het lange deel met de steel zeg maar aan de buitenkant.
Grote paniek dus! En mijn moeder maar smeken; kom daniel dat lange stuk moet in dat gat in de deur. Moet je eens proberen uit te leggen aan een peuter!
Het is gelukt! Anders hadden we door het raam om hulp moeten roepen vrees ik!

groeten Elke

wat leuk om te lezen
ik heb laast het traphekje open laten staan beneden en ben boven even iets pakken
kruipt mijn zoontje van bijna 10 maanden toen
achter mij langs en ik kijk om van hoe komt hij hier
is hij de hele trap opgeklomen jeetje wat een schrik moet er achteraf wel om lachen maar dom dom het had erger af kunnen lopen
ineke

Terug
Bovenaan