oppas die niet luisterd

Hi T,

Er is al veel geschreven, ik herken jouw topic ook al van (ik denk) het moment dat je moeder bent? M.a.w.: er is in 8-9 maanden niet veel veranderd als ik dat zo lees.
Echt heel vervelend voor jou, dat allereerst. Ik herken het gelukkig niet (mijn schoonmoeder is zo bang dat ze niet meer op zou mogen passen, dat ze exact doet wat wij zeggen). Maar wij hebben er wel bewust voor gekozen om Diederik naar het KDV te brengen. Ik weet niet, ergens voelt het niet goed om hem 1 dag per week naar mijn (schoon)ouders te brengen. Ik wil geen gevoel van verplichting of schuldgevoel of lastige gesprekken. Ik deel Evjes mening dat het op het KDV heel duidelijk is: ouders geven de instructies, de leidsters volgen die op.

Ik vind het ook makkelijker om dingen daar bespreekbaar te maken omdat je verder geen (emotionele) band met ze hebt.

Meid, het is JOUW kind (en die van je vent natuurlijk) en JIJ bepaalt. En niet luisteren = niet oppassen wat mij betreft...

Succes en hou ons op de hoogte! (Ik krijg zin om naar jouw s-ouders af te reizen en het ze zelf even te vertellen, hahaha)

x

Terug
Bovenaan