Oppas

Beetje nieuwsgierig, maar wat geven jullie je oppas? Ik heb 3 nichtjes die wel op willen passen en 1 is al een aantal keer geweest. Maar ze krijgt op een ander adresje (bij een tweeling) 4 euro per uur. Nu vind ik dat veel te veel. Ze is pas 15 en ze hoeven in principe niet meer te doen, dan tv-kijken, chips eten en cola te drinken. Want wakker worden doet hij eigenlijk niet. Nu had ze gisteravond ook opgepast, ongeveer 3 uurtjes en ik gaf haar 10 euro. Volgens mij vond ze dat een beetje weinig. Woensdag komt mijn andere nichtje van 15 en die krijgt bij mijn zus 2,50 per uur. Het 3e nichtje komt binnenkort ook een keer, maar die komt voor een leuk kadootje. Is minder op geld ingesteld. Ik weet niet goed wat nou normale tarieven zijn.

Ik heb een overbuurmeisje van 15 en die geef ik E 3,00 per uur. Ik heb een oudere mevrouw van rond de 50 en die geef ik E 5,00 per uur. Maar die haalt Caspar ook wel eens op bij het KDV, eten geven, op bed leggen etc.

@kelly, dat vind ik helemaal absurde prijzen. Ik ga niet straks 2 keer zoveel betalen omdat er nog 1 bij is. Ik paste op 4 soms 5 kinderen tegelijk en kreeg dan 10 gulden per avond.

@first mom, Een oudere dame is inderdaad een ander verhaal. En zeker omdat die ook nog wat met je kleintje doet.

Ik pas geregeld op de beide kinderen van een vriendin en ik krijg niets is voor namelijk vrienden dienst pas dan een halve of hele dag op op een dame van 2,5 en ventje van nog geen jaar.

Maar ze komt geregeld met het middag eten huis met
Lekkere broodjes en heb al eens wat kleren gekregen voor Ethan en ze wil binnenkort met mij uit eten en biosje pakken.

Hoi supertje,
Ik heb er zelf niet zo veel ervaring mee, maar mn buurvrouw heeft jaren op de kinderen van de overkant gepast en ik weet dat zij ook 2,50 per kind keeg! per uur!

Terug
Bovenaan