Oppas

Wij hebben hier een gastouder die oppast voor 2,50 per kind per uur. Dat vind ik een normale prijs. Maar voor een nichtje zou ik gewoon een mooi bedrag geven Vind een tientje voor een avond van 3 uurtje goed betaald!!!

goeie vraag vind het ook lastig en zo te lezen verschillen de meningen en prijzen nogal. een vriendin van mij laat wel eens een oppaskomen van vrijdagavond tot zaterdagochtend en die geeft ze tussen de 50 en 80,- en is een oppas van 23.
maar vind 2,50 per uur wel oke ongeacht hoeveelkids (maar ja zeg ik een moeder van 4 ;-))

Ik zou zeggen zo rond de 2,5. 3 euro per uur! Bij ons past er wel eens een nichtje op en geven we haar een mooi afgerond bedrag! Maar wat je idd zegt het is tv kijken en chips eten! Als de kids slapen! Je zou kunnen zeggen dat mochten de kids wakker zijn overdag bijv dat je een extraatje doet van iets meer per uur!! En wat betreft met zijn tweeën komen das toch echt de keus van de oppas zelf denk ik?! Dan delen ze het bedrag maar lekker! Ik zou zeker niet beide meiden gaan betalen! Duur geintje dan ;-)!

En wat betreft dat er meerdere kids zijn die boven liggen te pitten! Nou nogmaals het is idd tv kijken en verder insprincipe niks! Dus ik zou zeker niet meer gaan betalen wat betreft het aantal kids! Succes!!

Ben er wel achter dat die 4 euro van het ene nichtje inderdaad toch wel heel veel is. Ik ga denk gewoon 3 euro per uur aanhouden. Voor beide nichtjes. Maar dan niet per kind hahahah. Scheelt misschien ook dat ik uit 3 nichtjes kan kiezen. Ze kunnen voor dat bedrag komen en anders vraag ik een ander.

ik vind 2,50 of 3 euro per uur echt voldoende hoor. ik had een meisje hier gevraagd of ze zo nu en dan op donderdag avond kan oppassen van 7 tot half 11 en ik vroeg wa ze daarvoor wilde hebben. 10 euro was genoeg.

maar ik wee nog niert of ik gebruik van haar ga maken of niet. hangt er vanaf of ik doorga met toneel

Terug
Bovenaan