Oppassen

Ook bij ons nog geen ' vreemde' oppas. Alleen opa, oma en tante. Heel soms een uurtje overdag bij een vriendinnetje maar verder niet.

Kan wel een meisje vragen, maar dan wil ik wel dat ze eerst overdag komt zodat ze elkaar leren kennen.
Lindy wordt in principe niet wakker s'avonds, maar wat als ze dat wel doet en ze een vreemde ziet??
Moet er een x mee beginnen maar pfffffffff zie het nog niet zo zitten eigenlijk. En dat terwijl er binnenkort wel het eea op het programma staat waar we allebei heen willen.. (Guus Meeuwis!!)

Sannemams

hee hoi,

wou toch nog wel even zeggen dat ik ook niet zomaar iemand zou laten oppassen hoor, maar ALice kent die buurmeisjes echt goed en vind ze echt leuk. Daarnaast zijn hier de slaapkamers op de begane grond dus geen traplopen nodig!
en natuurlijk geen opa's/oma's in de buurt dus tja je moet wat!
Denk wel dat als wij in NL woonden wij ook alleen opa en oma als oppas zouden hebben....

Groetjes Alberdien

Ik vind het wel grappig dat we allemaal een beetje dezelfde reacties hebben. Tis toch wel spannend blijkbaar een oppas buiten de reguliere familieleden die inspringen Terwijl ik zelf toen ik 16 was ook al regelmatig oppaste bij een achterbuurmeisje.

Grappig!!

Groetjes

Ik heb er een goed gevoel bij, als ze zou oppasse anders zou ik het zeker niet doen.
Jesse wordt bijna nooit wakker s'avonds en als dat zo is wil ik dat het buurmeisje smst.
Dan kunnen wij weer naar huis.
Daar bij scheelt het dat onze vrienden in een schaal van 7 km bij ons vandaan wonen dus we zijn zo weer thuis, De ouders van het buurmeisje zijn ook meestal thuis, dus zie zijn er ook nog.
Jesse namen we meestal ook mee, maar dan moet je al vroeg heen en ook optijd weer terug, ik heb gewoon zin om niet afhankelijk te zijn.

Maar bedankt voor de reacties.

Gr Lind

Wij gaan binnenkort uit eten en dan gaat mijn achternichtje van 19 jaar oppassen. Ze komt al eerder zodat ze even goed kan kijken hoe het gaat. Daarnaast brengen wij de kids als wij wat hebben naar mijn broer en schoonzusje toe en daar blijven ze dan ook slapen. Of een vriendinnetje / buurvrouw past ook wel eens op. En uiteraard oma!!

Ik paste ook op toen ik 15 jaar was, maar dat vind ik nu wel jong, gek hoor.

Groetjes, Floor

Ook wij hebben nog nooit een andere oppas gehad dan mijn ouders (en die zijn helaas heel vaak op vakantie).

Maar in juli hadden wij kaarten voor U2 en mijn ouders waren op vakantie met mijn oudste 2 kids tja en nu. Nou heeft Levi een leidster op het KDV waar hij helemaal gek op is en zij ook op hem.
Ze vroeg altijd wanneer Levi nou eens kwam logeren dus ik heb het aan haar gevraagd en dat ging super.
Ze heeft samen met levi gegeten en hem naar bed gebracht en dat ging geweldig.
Wij gaan eigenlijk bijna nooit samen weg en als we naar vrienden gaan gaan de kids ook mee.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan