Oproep aan Aliya en Moi

Hoi meiden,

allemaal bedankt vor jullie reactie. Zo zie je maar dat er veel meiden zijn die hetzelfde doormaken, dat sterkt je wel. En natuurlijk komt alles goed voor ons allemaal !

Prettige zondag (zal wel lukken met dit weer )

liefs Nemo

Hai,

Ik ben gestopt met de pil in juli 03.
In januari 04 laatste menstuatie gehad.
Ben ook doorverwezen naar een gyn. Daar ben ik ondertussen geweest. Bloedlaten prikken e.d. nu moet ik 21 mei terug dan heeft ze de uitslag. Duurt voor je gevoel allemaal veel te lang....
De gyn. gaf bij mij aan dat er een mogelijke oorzaak is van het uitblijven van mij cyclus is mijn overgewicht. Ben dus nu ook hard bezig om gewicht te verliezen maar hoe er gaat enzo weet ik nog niet, zal ook afhankelijk zijn van de uitslag van het bloedonderzoek/uitstrijkje
Succes er in ieder geval mee!!!

hallo allemaal,

ik ben 25 februari gestopt met de pil en ook nog steeds niet ongesteld geweest wel direct erna zegmaar maar daarna niet meer , ik heb de dokter gebeld en die zei dat het best kan liggen aan de zwaarte van de pil die je hebt geslikt ik slikte de diane35 en ze zei ook dat je best heel goed zwanger kan worden zonder dat je ongesteld word , alleen je kan niet uitrekenen wanneer je eisprong is dus wij zitten hier vol spanning want ik voel van alles zere borsten en rommelen in me buik soms steken dus we hopen dat het snel zover is , maar 1 ding jullie moeten je echt vooral niet druk maken of alles wel goed zit hoor het komt echt wel goed en er niet te veel mee bezig zijn en dan zul je zien dat op de tijd dat je het het minst verwacht ineens op de test 2HELE DIKKE STREPEN zullen staan!!! ik wens jullie heel veel suc6 groetjes remona

Terug
Bovenaan