Oproep

Hoi nicole,

Bedankt voor je antwoord.
Ik heb nog geen brief ontvangen, maar heb ook niet die jongegezinnenpas aangevraagd.
Had me via de site van etos aangemeld voor de doos.

@ marielle
Ik had die jongegezinnenpas ook niet aangevraagd, maar ik kreeg zo´n reclame brief thuis van jongegezinnen. In diezelfde brief zat ook die kaart waarmee ik die doos kon ophalen. Ik heb die doos alleen wel via deze site besteld.
Misschien kan je even contact opnemen met etos?

@ revenna
Idd erg vaag! Raar dat het dan zo verschilt. Het is nl een blauw tutlapje met een berenkopje erop van de Nestle.

Liefs, Nicole

Marielle.

Ik ben 17 + 4 zwanger en heb ook net de bon gekregen hoor. Dus gaat er aan komen. Als jij je hebt aangemeld dan krijg je die bon. Bij de bon zat er bij mij een tijdschrift bij, en de mogelijkheid tot het bestellen van de jonge gezinnen pas. Dat ga ik via mijn moeder doen, dan krijg ik het goedkoper en langer!!

Hai meiden,

Ik vond deze juist super leuk....Mijn schoonzus is ook zwanger dus die heeft hem wel gehad en ik not dus! Nu heb ik een poging gewaagd door een mail te sturen. Las dat Anouska gebeld heeft?! Maar waar heen geen idee? Nee heb ik, ja kan ik evt krijgen?

Nou en anders lees ik dat er iemand wel eentje wil missen. Dus wacht nog ff af op hun reactie.

Alvast bedankt

Terug
Bovenaan