Oproep!!

Zoals de meesten van jullie, is de brief van de ggd in de brievenbus gevallen.
Wie gaat wel inenten en wie niet.

IK zou het eerst niet doen, maar doe het nu dus wel. Ik heb de mexicaansegriep gehad en ik moest zo hoesten ed, dat ik er vreselijk benauwd van wordt, Een kleintje kan dat nooit weg hoesten vandaar mij keuze.
IK zelf neem geen vaccinatie.

Het is idd zo als je de prik hebt gekregen dat je er niet resistent voor bent. Maar als je het krijgt is het minder erg, dat is ook met de gewone griepprik zo.

Succes met jullie keuze.

Gr Linda

Hoi Linda,

Hier hebben we ook twijfel maar we denken dat het verstandig is om het wel te doen dus onze kids worden ingeent. We houden ze momenteel ook weg van plekken waar veel mensen bij elkaar zijn bv het babyzwemmen want als er ergens veel viezigheid heerst is het wel in een zwembad. Onze kids zijn bijna nooit ziek maar we nemen toch het risico niet.

gr.Ing

Ik vind het zo'n moeilijke keuze, ik sta er dan ook echt niet volledig achter, maar onze kinderen worden geent. Patrick heeft in februari een 'gewoon' buikgriepje gehad en was daar echt zo ziek van dat ie bijna in het zkh moest worden opgenomen. Als ik dan bedenk wat de mex. griep aan kan richten.... ik wil er niet aan denken.
Maar aan de andere kant; stel nou dat er toch iets in die inenting zit wat ook schade aanricht op langere termijn?
Maar goed, volgende week woensdag ga ik ze laten enten (ik moet alleen nog iemand regelen die met me meegaat want ik moet alleen met 2 kinderen; zie je het al voor je; je loopt een bomvolle zaal in waar wat kindjes huilen van de prik....)

x

Ook ik ben overstag en ga Benthe laten enten. En waarschijnlijk mezelf en mn vriend ook. Nu Diede er is, wil ik gewoon geen risico lopen!!

Tis wel een moeilijke beslissing, maar heb er vannacht gewoon wakker van gelegen. Stel je voor dat ik of mn vriend het zouden krijgen en wij onze kleintjes ziek zouden maken, moest er niet aan denken!!!

Ben benieuwd of er meer mensen anders over zijn gaan denken!!

Groetjes

Ik twijfel heel erg.... De prik moet 2 keer! En hij werkt pas 3 weken nadat je de 2e prik hebt gehad....
En wat zit er precies in... het is zo snel gegaan allemaal.

Ik weet het dus nog niet. Mijn werkgever gaat het niet doen, die zegt, wat over 10 jaar....

Dus tja ik moet nog heeeeeel hard nadenken.

groetjes Maris

Hoi,

Wij gaan ons allemaal laten inenten. Ik ben blij dat het vaccin beschikbaar is. Wij gaan drukke plekken nu ook uit de weg. We zitten alleen nog een beetje te dubben of we wel naar de sinterklaasviering kunnen van mijn man zijn werk... heel veel kids bij elkaar in een theater...en dan werkt de vaccinatie nog niet. Okee, ik weet dat je niet alles kan voorkomen, maar er wordt toch gevraagd in folders enz om drukke plekken zoveel mogelijk te vermijden. Tja, hoe ver moet je er in gaan? Maar ik wil dus echt niet dat er iemand ziek wordt. Charlotte is nog maar 3 maanden dus die kan nog niet gevaccineerd worden. Daarom krijgen wij ook een prik.
Succes allemaal met de keuzes die je maakt!

Groetjes Babybelle

Hee Babybelle,

Wij zitten met het zelfde probleem. Die Sinterklaasviering.... Ik zou Charlotte niet meemenen al kun je het zelf ook mee naar huis nemen vanaf de ah natuurlijk. Pfff het blijft moeilijk!

gr.Ing

Hai hai,

Wij hebben besloten om t niet te doen, veel gelezen en het erover gehad met zn twee. De angst dat er toch iets mis zou zijn met het vaccin wat later tot uiting kan komen is groter dan de angst voor de MGgriep.
Vind het wel eng als hij het toch zal krijgen hoor... Wij vonden het ook erg moeilijk, succes voor degene die nog twijfelen!

gr. Saskia.

Terug
Bovenaan