Oproepje van Yoëll

A

Anoniem

Guest
Lieve lieve mama's (hihi ff slijmen)
Ik krijg in het nieuwe huis een mooie, stoere jungle kamer.
Bij albert heijn kun je nu junglebook punten sparen voor junglebook poppen.
Wil iedereen die voor mij sparen en dan naar mij sturen? Dan kan ik ze in mijn nieuwe kamer zetten.

Oh ja en dan mogen jullie natuurlijk allemaal komen kijken hé

Alvast dà van mij

Kus Yoëll

sorry mijn mama komt nooit bij de AH, anders had je ze mogen hebben hoor.

Kusje Tess

Hoi hoi,

Tuurlijk gaan we die punten voor jou sparen, zal direct even een oproepje door mijn mailbox laten verspreiden. Want een stoere jongenskamer moet natuurlijk wel even helemaal af zijn..... En dat persoonlijk komen bekijken zal ik eens in de groep gooien, want ja vanaf Emmen is het natuurlijk net zomaar even gedaan....

Groetjes Jolanda

Jaaaa, wij hebben hier heel vlakbij een Albert Hein. En mijn mamma doet sinds kort geen boodschapjes meer daar (gaat ineens naar de Vomar).

Maar ik verzin wel een smoes hoor. Komende week doen we nog lekker een keer grote boodschappen daar, dan krijg jij de punten!!

Adihos!!! Kian

Hey Yoëll!

Hier hebben ze alleen een aldi en een C1000, en ik geloof niet dat je wilt gaan kwartetten... Bij mama op het werk doet iedereen boodschappen bij de appie en ik denk dat er nog wel spullen mijn kant op komen, mama zal ze dan apart houden voor jou, goed?

Greets Thomas! ( die ook een junglekamer heeft, maar waar mama nog steeds de muurschildering moet maken...)

Heej Yoel

Sorry....................... maar mijn broertje is helemaal wég van Jungle Book, die krijg ik nooit zo gek dat ie de punten naar Spijkenisse stuurt. Maar als maar een fractie van de mama's hier wel gaat sparen voor je, kan jou mama straks behangen met dat spul én vloerbedekking ervan leggen.

Mag ik toch nog komen kijken?

Liefs
Sophie

Yoëll,

Mama doet iedere week boodschappen bij de appie hein, dus we zullen de zegels voor je bewaren!

Tessa dv Lisenka (10-9-2006)

Terug
Bovenaan