Oproepje van Yoëll

Heeey, vergeet alsmaar te zeggen dat ik bij Hans textiel een hele serie kleertjes met Jungle boek zag hangen... om het helemaal in stijl te doen.

Hoi Yoëll,

Als je mijn mama even een email stuurd met je adres dan sturen wij jou de zegels op zodat je een hele stoere kamer krijgt.

Liefs en een dikke kus Tess

hey yoell! (sorry mn mama is niet zo goed met puntjes en streepjes enzo..maar we weten dat ze er op moeten)
mijn mama werkt in een Albert heijn winkel en toen ze afgelopen zaterdag de disney aankleding in de winkel zag moest ze gelijk aan jou denken! wil je alleen de zegels van de poppetjes of kan mama ook wat met (eventueel)   kartonnen jungle book figuren?! ze zijn echt onwijs gaaf!! het is dat ik een roze bloemetjes kamer heb maar anders....

nouja.. kijk maar even maar anders moet ik ze even 'reserveren"   we hebben ook nog zegeltjes of heb je er daar genoeg van?

kus van yara

Hey!

Wij hebben in ieder geval al 3 zegels voor jullie....
Maar die kartonnen dingen van de mama boven mij ( sorry...) zijn wel heel erg stoer!

-X- marieke

Nou Yoell, hoeveel kamers krijg jij wel niet?!

Ik wou even kwijt dat ik het toch echt maar super aardig vind dat iedereen elkaar helpt op dit forum. Dat doet me goed!

Helaas gaan wij altijd naar de Jumbo maar als ik het zo lees komt jouw Jungle kamer er wel, en Jane heeft zich ook al aangeboden las ik haha. Echte Tarzan ben jij.

Liefs Kirsten mv Tyche

Wat een lieverds zijn jullie allemaal!!

Mama en papa zijn vanavond wezen meten in het nieuwe huis en mama heeft heel mijn nieuwe kamer opgemeten en uitgeplozen.
En Jane kan makkelijk bij mij slapen zegt ze, hij is heel groot, 3,25m bij 2,48m Hhihihi
Tja en dat voor zo'n klein mannetje als ik hé...

Maar eh Yara die grote dingen lijken me wel errug cool in mn kamer. Als je king Louis kan reserveren bv.... Oei lief, leuk, gaaf, super.

Jullie zijn allemaal uitgenodigd he voor het voorjaarsforumspektakel!

Yoëll

we zijn vandaag bij de ah geweest en daar kreeg mijn mama 2 zegels erbij dus als je die wilt hebben moet je het maar even tegen mijn mama zeggen! of mailen naar miraklomp@yahoo.com
groetjes marek

Vandaag heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel zegels gehad van Tess en mama Nanda.
Heel erg bedankt!!

Alle figuurtjes staan nu hier in huis, te wachten op yoëll zn nieuwe kamer.
Als iemand anders de zegels nog wilt, even zeggen. Ik heb er nog een paar over en ik krijg bij AH ook nog steeds en zegeltje

Pauline en Yoëll

Terug
Bovenaan