Opscheppen :-)

Wat een mooie foto's zeg!
En wat een opscheppers!! En al een eerste draaiend kind.. wow.... dat doet tessa nog niet hoor!
Ze speelt al wel steeds langer in de box 1 a 1,5 uur is niet abnormaal, maar weet het ook prima aan te geven als ze dan wil knuffelen... hihi... ze heeft echt een knuffelhuiltje (t is meer een gilletje, niet echt huilen)  wat je duidelijk kan onderscheiden van de rest ze zit dus nu ook gezellig op schoot.

Groetjes,
Anne

ook nog ff weer iets over Senna. hihi
ik las dat geert zich al omdraaide, nou gelukkig doet Senna dat nog niet hoor! het is onze 3e en wil dr graag ff klein houden! hihi
maar ze probeert het ook steeds.
ze lag vanmiddag lekker op de bank bij me en die kleine meis draaid zich zover door dat ze bijna van de bank rolde! en lachen dat ze deed!!!
ook begint ze met schaterlachen! echt super om te zien hoor!! ook begint ze een ruwe vinger te krijgen.. ze doet niets anders dan er op sabbelen! ze smakt erover.
en ze heeft van een buurmeisje een leuke bumba knuffeldoek gekregen en die vind ze helemaal super. af en toe is die ook kletsnat.
heerlijk is dat toch lekker vertellen over je kleine!
nou wie volgt weer!!

Liefs Jenny

Ik heb een nieuw lijflied; ter ere van mijn dochter:

Wat ben je mooi, wat ben je lief,
Zo interessant en exclusief,
Ik vind je geweldig!
In één woord geweldig!

Kennen jullie het?
Het zegt eigenlijk precies wat ik bedoel;
Lois is zoooooooooooo bijzonder!

En natuurlijk geldt dit ook voor mijn fantastische zoon...

Liefs, een hele trotse en gelukkige mama van Quinten en Lois
Billie

Hey billie,

Wat een geweldig lied voor je kids :) ik blijf ook maar zeggen hoe geweldig ik haar vind dus herkenbaar .....

Vandaag weer tijd voor een potje opscheppen :)

Tessa is inmiddels 4 maanden en schatert het soms uit van het lachen, zo'n hard aanstekelijk lachje,  geweldig! Ook weet zij zich op haar rug van de ene kant van het kleed/box naar de andere kant te verplaatsen. Per ongeluk heeft zij zich al een paar keer omgedraaid van haar buik, weer terug op haar rug. Ze kan al behoorlijk goed zitten (uiteraard wel met een kussentje voor de veiligheid) en vind dat ook echt geweldig. We hoeven niet meer te proberen om haar liggend op schoot te nemen want dat pikt madame echt niet meer!

Anne

Terug
Bovenaan