Opspeling hormonen?

Hey meiden,

Heb een vrij ingrijpende keus gemaakt, Ik ga even lekker thuisblijven. In overleg met mijn man heb ik besloten om voorlopig even 6 maanden te stoppen met werken. Denk nou niet dat ik dan de hele dag ga shoppen en tutten want ik heb nog steeds een hele bedrijfsadministratie bij te houden. Gelukkig zijn we nu in de positie dat het ook gewoon kan en gaan we er in principe niet echt op achteruit. Ja ik zal wat minder buiten de deur kunnen lunchen en waarschijnlijk ook de merkkleding achterwege moeten laten maar dat vind ik eigenlijk ook niet eens zo belangrijk. Het is eigenlijk allemaal onderdeel van dat gestresste gevoel wat ik heb/had.
Het allemaal perfect willen, mooi huis, leuke auto, kindertjes picobello, een goeie baan, sucsesvolle partner, dochter op de havo, etc, etc. heb het allemaal, en nu? Ik vindt het mooi geweest. ga me even concentreren op mezelf en uitvinden wat ik nou echt wil. heb bewezen aan mezelf en de wereld dat ik het echt allemaal wel kan maar heb me nooit afgevraagd of ik dat eigenlijk ook wel wou, tot nu dus.

Gefeliciteerd met je beslissing.... net als ik heb besloten om meer te gaan werken.... ben nu ook bewust bezig meer uren te krijgen!
Succes met denken en hopelijk kom je er snel achter wat je echt wilt... xxx

Terug
Bovenaan