Opstap en vervelend gevoel bij de geregelde oppas...

Wat fijn te lezen dat ik dit niet alleen heb!!

Ik had mijn schoonouders gevraagd. En voor mijn gevoel zat dit echt niet lekker. Maar ik vond dat ze die kans moesten krijgen en dat ik een beetje over het gevoel moest stappen. Het zijn tenslotte toch ook de opa en oma van mijn meiden.
Maar goed.... Het is dus helemaal mis gegaan! Ik had alles netjes opgeschreven, maar ze hebben het niet of niet goed gelezen. Britt krijgt nog een laatste fles. Deze hadden ze alleen gemaakt met 2 schepjes rijstebloem. En de voeding vergeten...
Daardoor wilde Britt niet slapen (denk ik) want toen ik om 23.30 thuis kwam was ze nog wakker. En om 04.00 heb ik haar nog een fles gegeven. Normaal heeft ze geen nachtvoeding meer hoor! (Britt is 7 maanden)
Marit was om 01.00 helemaal overstuur wakker, kreeg haar in eerste instantie ook niet meer rustig. Ben beneden met haar gaan zitten, wat drinken, even tot zichzelf laten komen. Uit eindelijk lag zij er om 03.30 in en om 04.00 dus een voeding.
Heftige nacht dus! Maar mijn mannetje kwam om 03.45 thuis van zijn werk, dus kon vanaf dat moment inspringen.

We zijn allebei tot de conclusie gekomen dat mijn schoonouders hier gewoon niet voor in de wieg zijn gelegd. Heel lastig voor hen, want zij hebben het helemaal geweldig gevonden! Dat vind ik dan weer fijn om te horen. Heeft er iemand nog iets aan gehad!
Verder is het lastig voor ons, want dan wordt het aantal oppassen beperkt!

Mijn avondje eruit was best lekker! Toen ik in de kroeg stond kon ik het van mij afzetten en gezellig me doen. Alleen de nasleep thuis was minder....

Bedankt voor jullie steun!
Liefs, Juffy

Ooooooooooh neeeeeeeee wat erg!! Wie geeft een kind nu alleen nutrix!! Erg jammer dat je een oppas armer bent. Maargoed ik ben nog veel erger dan jij hoor. Wij hebben nog nooit een avond of nachtoppas gehad en Mette is 20 maanden...
lfs ing

Hey meis,

WAT VERVELEND!!!! Echt heel jammer dat het zo is gelopen en zeker omdat zij het dus wel heel leuk vonden, ze gaan het vast nog es vragen.....

Poeh heb je het er met ze over gehad? Misschien helpt het door te zeggen wat ze fout hebben gedaan en misschien voor hun gemoedsrust ze een keertje overdag een uurtje laten oppassen? Misschien moeten ze eraan wennen?
Kan me je reactie wel voorstellen hoor meiske, maar goed kan me in hen ook wel verplaatsen. Kijk ze hebben vroeger toch ook kids grootgebracht, ze zullen er waarschijnlijk wel helemaal uit zijn.

Niou wel blij te horen dat jou avondje weg wel geslaagd is geweest!

X Saskia
mv Rik 20 mnd

Wat vervelend! Nou ja, je moet maar zo denken, ze hebben al eens eerder een kind grootgebracht. Misschien moeten ze er weer even inkomen? Maar misschien heb je gelijk hoor en zijn er er niet voor in de wieg gelegd.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan