Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Onze dochter drinkt Milk & fruit van Melkunie. Geen kunstmatige stoffen aan toegevoegd. En idd, het lijkt wel of je je kids niets meer mag geven tegenwoordig... Met mate lijkt het mij allemaal geen probleem.
Hier hadden we hetzelfde probleem. Optimel vindt ze heerlijk, maar vond ik zelf niet zo’n goed idee. Wat ik nu doe is een beetje optimel mengen met karnemelk. Eerst kreeg ze 75 cc optimel met 75 cc karnemelk. Inmiddels krijgt ze 50 cc optimel met 100 cc karnemelk.
Ze vindt het superlekker! Mijn doel is om haar uiteindelijk aan de karnemelk te krijgen ?
Zo, ik heb lekker wat typefouten gemaakt, dank u autocorrect
Zoals amoebe aangeeft heb ik mijn zoontje aan water gekregen. Ik ben de gewone melk steeds meer gaan verdunnen. Laatste stapje was wel het lastigste.
En toen we een keer in de vakantie over waren gestapt op vanilleyoghurt ook weer zo afgebouwd tot hij weer gewone yoghurt kreeg.
Hij is nu bijna 4 en zegt soms dat ie geen gewone yoghurt lust. "Mama, dat smaakt naar poep". Dan hoef ik alleen maar te vragen" En wat heb je dan?" "Pech" zegt ie dan. Vervolgens eet ie het gewoon op... Of niet...