opvang van je andere kind tijdens de bevalling?

Wij hadden hier een vriendin in de buurt gevraagd.
Toen het zover weg, gewoon overdag had ze het alleen verkeerd begrepen. Zij dacht dat we kwamen brengen en wij dat zij kwam halen. Dus daardoor duurde het allemaal nog even langer, want de verloskundige wilde wachten tot onze oudste weg was. ;-)

wat bijzonder om jullie verhalen te lezen..
ik denk inderdaad dat mensen achter de hand hebben het belangerijkste is,de rest kun je net wat jullie zeggen natuurlijk ook niet plannen..
Het zal allemaal wel loslopen,maar blijft spannend natuurlijk..
trouwens vanaf deze nacht 12.00 mag ik thuis bevallen.ook wel een fijn idee,nu maar afwachten hoe het loopt.zie er wel wat tegen op,hoop dat ik het wat van me af kan zetten..
liefs.

wij hebben op het moment dat de verloskundige zei je mag je spullen pakken en rustig naar het ziekenhuis gaan
(ik wilde graag in het zieknhuis bevallen)
op dat moment direct mijn zus gebeld, die er dan ook binnen 10 min was.(het was om twee uur 's nachts)
zij heeft de oudste mee naar haar huis genomen(kon niet anders ze heeft zelf ook kinderen thuis)

ik ben er ook erg druk mee geweest,maar uit eindelijk ging het perfect!

Hoi hoi,
Ook ik maakte me voor de bevalling van Noor wel druk over de opvang van Thom. Het belangrijkste is volgens mij dat je iemand achter de hand hebt, die vrij snel bij je kan zijn als het nodig is. Ik ben 's middags bevallen en hoopte het tijdens de middagdut van de oudste te doen, maar hij had in de gaten dat de baby er aan zat te komen en was al vroeg weer wakker. We hebben hem dus alsnog laten ophalen door mijn schoonmoeder. Daarna was Noor snel geboren.
Veel succes met je bevalling, het komt vast goed!
Groetjes

Terug
Bovenaan