Opvang.

Hee fv81,

Is het nog gelukt om opvang te vinden? Ik woon ook in Utrecht en wij hebben ook wel geluk gehad, want Loïs kan per 1 oktober bij het kdv terecht. Maar ik heb misschien nog wel een tip voor je, zodat je wel opvang kan regelen terwijl je wacht op een plek bij jou kdv. Namelijk zoekoppas.nl. Hier betaal je eenmalig 20 euro, plaats je een advertentie met wanneer je opvang zoekt etc en dan krijg je vreselijk veel reacties van allemaal oppassen bij jou in de buurt en dan kan je daar een lieve oppas uit kiezen! Die kan dan een paar dagen per week komen oppassen...? Ook kan je op die site alle oproepen en profielen van de oppassen zelf bekijken en er zo een uitkiezen! Wij hebben op deze manier ook een super lieve oppas gevonden waar het echt goed mee klikt.

Ik hoop dat je hier wat mee geholpen bent?

Liefs,
Simone

Hoi simone,

Fijn dat je opvang hebt! Wij hebben waarschijnlijk wel voor twee maanden "noodopvang". Via de verloskundige een tip gekregen over een gastmoeder. Helaas krijgt zij vanaf januarie een baby als oppaskindje en heeft zelf een baby. Drie baby's gaat niet. Maar ze bood wel aan op tot jan. te willen oppassen. Dan hebben we weer twee maanden lucht om verder te zoeken. Morgen ga ik bij haar langs om te kijken.
Je tip over zoekoppas.nl ga ik eens verder bekijken.
Bedankt.

Gr Froukje

Terug
Bovenaan