[quote quote=10570655]Helaas heel herkenbaar!Ik werk zelf op een KDV en daar staan inderdaad flinke wachtlijsten. Met name voor baby’s!Misschien nog een leuke tip om overna te denken. Vanaf 2 augustus dit jaar wordt het ouderschapsverlof voor de 1e 9 weken 70% betaald. Dit mag je uitsmeren over het gehele eerste jaar.Misschien kunnen jullie hier wat mee, als dit financieel mogelijk is?Wij zelf gaan hier wel gebruik van maken, zodat we het 1e jaar bijna geen gebruik hoeven te maken van de kinderopvang.[/quote]
Hi Cynthia,
bedankt dat je de tijd neemt om te reageren om mijn bericht
Het betaalde ouderschapsverlof hebben we juist zo bedacht dat mijn man het eerste jaar elke vrijdag voor hem/haar zou zorgen zodat we dit jaar maar 2 in plaats van 3 opvangdagen nodig hebben. ik zou dan drie dagen werken in plaats van vijf.
Die 9 weken smeren we dus uit over een heel jaar. Als we dat niet doen, zijn we na 9 weken helemaal de klos haha.
Ik hoop stiekem dat die gaten nog gevuld worden in de loop van tijd. Want ik ben natuurlijk niet de enige die zich overal aanmeldt en uiteindelijk achteraf een aantal afbelt.
Hi Cynthia,
bedankt dat je de tijd neemt om te reageren om mijn bericht
Het betaalde ouderschapsverlof hebben we juist zo bedacht dat mijn man het eerste jaar elke vrijdag voor hem/haar zou zorgen zodat we dit jaar maar 2 in plaats van 3 opvangdagen nodig hebben. ik zou dan drie dagen werken in plaats van vijf.
Die 9 weken smeren we dus uit over een heel jaar. Als we dat niet doen, zijn we na 9 weken helemaal de klos haha.
Ik hoop stiekem dat die gaten nog gevuld worden in de loop van tijd. Want ik ben natuurlijk niet de enige die zich overal aanmeldt en uiteindelijk achteraf een aantal afbelt.