opvoedblunders

A

Anoniem

Guest
even gegapt van een ander forum

Hallo,

Zag in de ouders van nu/ kinderen een artikel over de grootste opvoedblunders die mama's hadden begaan ( van het vergeten van het om doen van een luier tot kindje buiten laten staan terwijl ze zelf de post zat te lezen) En ik was erg nieuwsgierig wat onze grootste blunders zo in dit eerste jaar zijn geweest.

Laat ik zelf maar beginnen, ik heb een keer de schoentjes van Tess dicht gedaan (rits aan de zijkant) en ik dacht wat gaat dat toch moelijk, zat haar velletje er tussen  

Nog meer mensen die hun blunders willen delen?????

Liefs sandra

Ehhh.... het enige wat ik me nog heel goed herinner....Hjerre op de bank ( zittend ) laten zitten en dan een flesje klaarmaken.....gevallen natuurlijk  

Iedereen weet dat je kleine kinderen altijd veilig ergens moet zetten wanneer je weggaat.....pffff gelukkig had hij nniks

Leuk onderwerp!  Wat me meteen te binnen schiet is dat  mijn man  vannacht vergeten   is de  op Thom zijn kamer uit te doen en ik er vanmorgen pas achter kwam.. Gisternacht had hij behoorlijk gespookt waardoor we allebei behoorlijk gaar waren, vannacht heeft hij trouwens wel goed geslapen, dus misschien was het toch niet zo gek, haha.
Groetjes Laura

Opvoedblunder???

Euh... mamablunder.
Met baby-peuterzwemmen moesten we een eendje tussen ons in laten zwemmen.
Ik wilde het eendje voorzichtig uit Mirthe haar handjes pakken.
Maar omdat ik haar, liggend op haar buik,  met mijn handen onder haar oksels vast had.
Kwam ik een hand te kort om het eendje weer tussen ons in te leggen.
Maar goed mama kan haar mond ook wel gebruiken om het eendje te pakken.
Wat doet die arme Mirthe.
Ze stopt haar vingertje tussen mijn tanden terwijl ik net het eendje wat vaster in mijn mond neem.
Wat voelde ik mij schuldig...
Mirthe zette het meteen op een huilen maar gelukkig viel de schade mee.
Ik dacht dat mijn tanden echt in haar vinder zouden staan maar gelukkig was het alleen iets rood.

Groetjes, Helma mv Mirthe, Jasper en Aniek.

wat dacht je van: kind verschonen, romper dicht, broek weer aan, kind op de grond zetten en het valt zo om.....terwijl het al ruime tijd goed loopt.... ze had twee benen in een broekspijp tarme schaapje hihihi *blooooos* domme mama

Ik voel me nog zoooo schuldig als ik er aan denk.
Marissa zat buiten in de kinderwagen en ik had de gordeltjes al los gemaakt maar haar "vergeten" uit de wagen te halen en ondertussen de boodschappen binnen leggen. Marissa leunde naar voren en viel zo met haar hoofd op de stenen buiten. Gelukkig viel het achteraf wel mee, ze had een enorme bult op haar hoofd, maar ben erg geschrokken.

Ehhh..blunders heb ik zeker gemaakt!

Een paar weken geleden ging ik met mijn meiden wandelen. Dus de kleinste in het liggedeelte en Noa voorin de Duowagen. Twee straten verder zie ik Noa's voet omhoog gaan en zie ik dat ze geen schoenen aan heeft!!! Het was harstikke koud en ik had haar vergeten schoenen aan te doen! Zooo stom! Dus we moesten weer helemaal terug, schoenen aan en weer richting de winkels..zucht....

gr
Marielle

Hahaha grappig onderwerp
Kunnen we er eindelijk es eerlijk voor uit komen hihi
ik was laatst met Annique aan het stoeien.
Zij kroop dan weg en dan pakte ik haar bij de beentjes en trok haar dan achteruit weer naar me toe.
Grote lol natuurlijk allebei...
Totdat mama iets te hard trok en Annique met haar neus op de grond beland
AU en heel hard huilen.
Je had Danny boos naar me moeten zien kijken, dus mama ook huilen hahaha
Sorry sorry Annique en t was 1 groot huilfestijn hahaha echt schaamte van de eeuw
Maar daarna wou Annique weer verder met het spelletje dus viel het achteraf toch best wel mee.

Liefs Sandra

Terug
Bovenaan