Ik had 8 jaar terug bij kind1 een moi ritme overdag, van eten, een keokje tot hoe laat naar bed.Nu na 4 kdis niks meer van over gebleven!!!
Lethe gaat naar bed als ze gaapt en in haar oogjes wrijft.Vaak stel ik het een uurtje uit, zodat ze pas rond half 3 in de middag naar bed gaat, dan kan ik naar school de andere meiden halen zonder de kinderwagens in de auto te moeten gooien.Ben met 15 minuten terug, alles op slot hier, geen wasmachines en dergelijke aan, op mijn portomonnee heb ik dan een geel papiertje geplakt met de tekst, 'Als mij wat overkomen is, op dit adres slaapt nog een kindje....'
Merk om me heen dat veel moeders het doen, even een kwartiertje weg met een kind thuis, mama's die het onverantwoordelijk vinden zijn hier vaak de mama's met 1 hooguit2 kinderen, of een mama met vaste oppas en zo.Doe het dan ook omdat ik niet altijd anders kan.Want Luka wakker moeten maken en in zijn jasje proppen, in de cosi gooie, auto in, auto uit, knderwagen in, 3 minuten later weer auto in etcd etc...maak je hem niet blij mee, als je dat doet als je hem net uit zijn slaap hebt gehaald.Dus heb er eigenlijk geen nare gevoelens bij...Soms kan je gewoon niet anders...
Gr.Roos