Opvoedzonde

Ik heb er echt teveel om op te noemen. Maar zal een paar voorbeelden noemen

- al een paar keer ontbeten bij de Mc met een Happy Meal
- Marissa mag altijd een waterijsje als ze er een wilt.
-Ze kijkt veel tv
-chocomelk zit hier nog in een flesje
- kom er na best een aantal uur regelmatig achter dat ze nog niet verschoond is. Dan heeft ze overigens geen poep hoor, maar wel zo'n hele zware plas luier
-als Marissa iets pakt in de supermarkt dan kopen wij het (mits het geschikt is voor haar)
-kan geen speelgoed winkel in zonder iets voor haar te kopen
-Marissa slaapt nog regelmatig een aantal uur bij ons in bed

- Hier staat ook de tv vaker aan dan ik me had voorgenomen.
- Daniëlle krijgt misschien iets te vaak haar zin omdat ze anders gaat huilen

Nou dat was t geloof ik wel,
gr. van Sonja

haha ook hier een aantal "zondes":

- Sarah kijkt best vaak TV en dat vinden we nog makkelijk soms ook ;-)
- op dagen dat ze naar het KDV moet eet ze zelden de korsten van haar brood op en vanwege gebrek aan tijd en dan laat ik dat ook zo
- ze krijgt nog steeds aan half flesje warme melk voor het slapen gaan, terwijl ze verder niets meer uit een flesje drinkt.
- soms ben ik minder geduldig dan ik zou willen bij bijvoorbeeld het zelf de trap af lopen en pak haar dan toch maar op

Er zijn er vast meer maar die schieten me nu even niet te binnen :)

groetjes Tamar

Oja, nog een grote zonde vergeten:
Daniëlle eet 9 van de 10x voor de televisie haar avondeten, ik weet t: zo slecht, maar anders eet ze helemaal bijna niets. . . . .

Gr. van Sonja

Hihi, leuk om te lezen, ik lees geen hele heftige dingen, de meeste zondes komen bij iedereen wel eens voor.
Bedankt voor de reacties.
In het tjdschrift kinderen las ik wel een zonde dat ik dacht, dat zou ik nooit doen, maar ja.
Gr Linda

Hier idem dito de tv zonde.

Verder krijgt ze vaker een snoepje dan ik zou willen, maar geef toch daarin wat makkelijker toe, vooral nu ik zwanger ben en het allemaal niet zo makkelijk meer gaat.

Benthe zit smorgens lekker bij ons in bed tv te kijken tot ook mijn wekker gaat en ik nog ff lekker kan doezelen.

Groetjes Martine

Wel leuk dat alles zo herkenbaar is, ook bij de anderen.

Hahaha....wat een leuk onderwerp. Leuk om te lezen ook.

Mijn opvoedzonden:

- Als Vera te vroeg wakker is naar mijn zin dan zet ik haar bij mij in bed met de tv aan en is ze nog een uurtje lief tv aan het kijken
- Soms laat ik haar te lang tv kijken als ze lekker rustig is, kan ik ook mooi even relaxen.

Er zullen er vast wel meer zijn, maar die weet ik zo effe niet op te noemen.

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan