Opwek poging(en)!

Hallo meiden,

Hier nog een die het helemaal gehad heeft. (39+ 5w)
Vooral nu ik gek gebeld word door iedereen... Die gesprekken gaan ongeveer zo:
Hoe voel je je??? goed
Voel je al wat??? Ja al een week krampjes, geduw, getrappel etc
Goh.. nog steeds niets???... eh.. nee..
die van mij kwam bla bla bla... Ach nog maximaal 3 weken.... Ja, (loop zelf lekker als een dikke koe die bijna niets meer kan rond... leuk joh!!!)
Maar je hebt zo'n grote buik.... Ja.. die behoorlijk in de weg zit...
Ik snap er niets van hoor... Nee, ik wel...
Wat zegt de verloskundige? Gewoon alles goed en bellen als je water breekt of weeën krijgt...
Misschien dan vannacht... of morgen... als het maar niet overmorgen is want dan is die of die jarig.. ( ja en??? alsof die kleine dat wat interesseerd..)
Nou, ik hoor het wel he? Succes... dag....

En dat op een goede dag...
pfffffffffff dat lucht op. hahaha kan nu weer een scheef lachje produceren.

Dus voor al die aankomende moeders....... succes, ik hoop dat die kleintjes snel komen !!!!

Haii,

Ik ben nu 40+1 weken dus ben het ook behoorlijk zat en dan inderdaad elke dag de zelfde vragen zo joh hoelang moet je nog? en gaat alles goed geen klachten blabla....
Kan ondertussen wel een bandje opnemen want elke dag krijg ik de zelfde vragen...
Onze eerste dochter is 11 dagen later geboren dus deze zal dan ook wel later geboren worden maar hoop toch wel dat ze iets eerder komt dan die 11 dagen hoor...

Nou jullie ook nog succes met de laatste loodjes en hoop dat het opschiet.

Hoi Hoi!

Gelukkig dat wij ons hier kunnen afreageren! Ik wordt ook moe van die telefoongesprekken. Als ik iemand bel krijg ik zo'n paniek reactie:

"Is ze geboren!?
Uuuh nee
"Jeetje laat me niet zo schrikken"
.....

En dus had ik mn mobiele telefoon gisteren uitgezet had even geen zin meer in smsjes en steeds dezelfde vragen idd, voel je al iets bla bla
Nou kreeg ik dus 100 paniek smsjes waarom mijn telefoon uitstond... zucht. Ik wil zelf ook graag weten wanneer ze kom! Maar het voelt net alsof ik faal omdat ze er nog niet is: "waar blijft die baby nou?" "is ze dr nou nog steeds niet" etc, terwijl ik gewoon 40 weken ben vandaag en het dus idd (helaas) nog wel even kan duren.....

Nou een voor iedereen hier, wij begrijpen elkaar! huahauahaaa!

Hoi,

Ja zeker vervelend allemaal en ohw al die mensen vinden het zo spannend allemaal zeggen ze en dan denk ik ook bij me zelf ja wat denk je van mij dan dat het de gewoonste zaak van de wereld is en ik niet nieuwschierig ben....
En ook al die mensen die dan aan me dochtertje van 3 steeds gaan vragen wanneer komt de baby nou he of krijg je een broertje of een zusje(wij vertellen het verder niet alleen familie weet het) Dan denk ik ook bij mezelf van laat dat kind met rust net of er niet genoeg op haar af komt en meestal zeg ik dan ook wel ja dat weten we niet he en klaar. Hoogstens irritant dus al die Zogenaamd leuk geintreseerde mensen!!

Groetjes Nicole

Whahaha, je kan idd niemand meer bellen want iedereen reageert hetzelfde:

- O! En????????
- Nou eh.........niets? Hoe is het?
- Ja, hier gaat het goed, maar bij jullie????
- ehm...........zwanger?? Verder niets?
- O.

Whahahaha, ik als persoon besta niet meer, heb geen gevoelens, geen interesse, helemaal niets...............ben een broedkip geworden..............helaas.
En vandaag heb ik dus ook het hele riedeltje afgewerkt...........dierentuin, ananas, bitterlemon, pittige chips...............o, en gisteravond sex............ben benieuwd........

Ik begrijp jullie goed hoor maaar..
Mocht ik natuurlijk gaan bevallen... dan hoop ik juist dat de keline nog even blijft zitten. Ik ben nu 41 weken en 1 dag. Kreeg vandaag te horen dat mijn zoon van 15 maanden een infectie heeft die erg gevaarlijk is voor de baby. Dusss moet hij het huis uit voor een paar dagen als de baby binnen nu en 3 dagen komt. Ik voel me zo verdrietig. Hij is het niet ewend uit logeren te gaan en hangt erg aan ons. Zo kan ik nooit genieten van mijn kraamtijd!
Sterkte allemaal!

Hi dames,

vandaag 41 weken en......... nog altijd niets.
die telefoontjes en gesprekken komen mij heel bekend voor
en soms word je er een beetje gek van. Ik wil ook dat de
kleine komt, maar hij/zij luistert niet haha!!
Morgen naar de verloskundige en als er dan nog altijd niets
is dan moeten we een afspraak gaan plannen om in te leiden,
ik hoop nog voor het weekend!!

Blabla dit is natuurlijk he-le-maal niet wat je wilt! En op zo'n
moment hoop je wel dat je kleintje een paar daagjes wilt wachten.

Dames, denk positief, het kan nooit heeeeeeeel lang meer duren

Liefs,
Linda

Hi Bla Bla!

Wat naar!! Ik kan me voorstellen dat je hoopt dat het snel over is zodat je allebei je kindjes lekker thuis hebt!
Sterkte en beterschap voor je mannetje.

xx

Terug
Bovenaan