opzien tegen de bevalling 2e kindje

ik had precies hetzelfde. Bij de eerste was ik vooral heel erg benieuwd naar het hele gebeuren. Ik dacht ook van kom maar op, ik klaar dat klusje wel even... En het was een droombevalling. Een bevalling van totaal 3,5 uur, wee'tjes die meer op menstruatiekrampen leken en 'maar' en half uurtje persen. Dat alles lekker thuis.... Niks te klagen eigenlijk.
En voor de tweede bevalling had ik ineens bijna angst.... En ik moet zeggen dat het ook meer tegen viel. Eigenlijk weer een droombevalling. 2,5 uur in totaal deze keer, de weeen waren iets heviger maar nog goed te doen, en 12 minuten geperst. En weer alles lekker thuis! De reden dat ik het meer vond tegenvallen was denk toch omdat ik er niet naar uitgekeken had. Klinkt gek maar zo voelt het wel.....
Geen advies hier dus, maar je bent in ieder geval echt de enige niet die er zo tegen aan kijkt....

succes iig over 10 weken!

hi

zie er ook erg tegen op bij de eerste heb ik er negen uurtjes over gedaan en was een makkie poep en een scheet hihi

nu voor de tweede zie ik er best tegenop ben nu voorbereid met de eerste dacht ik echt van doe ik effee nu met de cursus heb ik gehoord wat er allemaal mis kan gaan en ben daar erg bang van geworden

1 ding scheeld het moet eruit en hulp is er altijd en anders maar met de ambulance we zullen het toch maar moetenn doen

succes

Terug
Bovenaan