opzien tegen de bevalling

Amy ik ga er liever niet vanuit dat ik een bevalling makkelijk kan handelen ;) dan kan het nooit tegenvallen haha
Ik wist niet eens dat het bloedverlies en de inspanning het gene was waar je tegen op ziet. Ging automatisch uit van pijn.

4atas dat geloof ik dat het anders is. Ik had voornamelijk grote wonden tot op bot in mijn bovenbeen en krampen in rug of buik is een hele andere soort pijn die je dan ook weer anders moet opvangen denk ik.
Ik heb wel een x echt last van niersteen gehad en moest toen ook overgeven van de pijn. Schoot toen wel in de paniek omdat ik niet wist wat er gebeurde. Die pijn bouwde zich ook op en krampt in je buik. Maar is ook constant aanwezig.
Maar ja ik kan het pas vergelijken als ik het beleeft heb ;) ben benieuwd.

Geloof mij, ik denk dat je beter kan bevallen:) maar goed ik had ook een bevalling zonder heftige complicaties. En ja spugen van de pijn kan tijdens de bevalling ook, ik dacht alleen dat het kwam omdat ik misselijk was haha

Hier weinig problemen/angst/stress voor de bevalling. Ik ga het wel weer ervaren. Hoop alleen dat ik minder rugweeen heb, maar ga er voor het gemak maar niet vanuit. Vorige keer ging niets volgens het bevallingsplan, ik heb me maar zo voorgenomen dat het weinig zin heeft om me zorgen te maken over iets waar je toch nooit helemaal weet hoe het gaat lopen.

De beloning is ernaar en wij vrouwen zijn niet voor niets degene die het zware werk mogen doen ;)

Ik zie er ook niet echt tegenop op et moment. Ik ben meer benieuwd en ik laat et gewoon op me afkomen. Pijn is fijn denk ik altijd maar. (Daar kom ik vast nog wel op terug haha!) ik hoop alleen dat ik geen keizersnede hoef. Dat zou ik echt er vinden want die moet per se onder volledige narcose. Daar maak ik me et meeste druk om. Verder niet echt eigenlijk..

Terug
Bovenaan