Orgasme pijnlijk

Ik ben bijna 6 weken zwanger en heb last van wat bruinige afscheiding de laatste 3 dagen. Dit zorgt sowieso al voor spanning omdat ik teveel gelezen heb op internet. (miskraam verhalen.)

Nu heb ik het volgende: in mijn droom krijg ik wel eens een orgasme. 3 dagen geleden zorgde dat voor wel 10 minuten krampen. Nu heb ik het idee dat daardoor ook die bruinige afscheiding loskomt. Vanochtend helaas weer in droom...en weer erge krampen. Nou las ik op internet dat het wel kan, om zo heftig te reageren tijdens je zwangerschap. Herkent iemand dat een orgasme pijnlijk is?
 
hoi koekie,

ook ik droom weleens dat ik een orgasme krijg in mijn droom.
maar ik merk het ook in het dagelijkse leven als het gebeurt dat je dan krampen krijgt. je baarmoeder trekt dan namelijk toch samen. ach ja, zo heeft elk voordeel zijn nadeel ;-)
 
Ik heb vaak gelezen dat je door een orgasme krampen kan krijgen, inderdaad door het samentrekken van je baarmoeder. Ik kan me voorstellen dat die krampen ook iets los kunnen maken. Er wordt sowieso vaak gezegd dat je na seks bloed kan verliezen.

Eerlijk gezegd spreek ik niet uit ervaring, omdat ik gewoon geen seks durf te hebben op het moment.
Ik weet dat iedereen zegt dat het gewoon moet kunnen, maar toch....

Ik hoop dat je onzekerheid snel voorbij is.
Weet je al wanneer je een echo krijgt?
 
Ik heb vaak gelezen dat je door een orgasme krampen kan krijgen, inderdaad door het samentrekken van je baarmoeder. Ik kan me voorstellen dat die krampen ook iets los kunnen maken. Er wordt sowieso vaak gezegd dat je na seks bloed kan verliezen.

Eerlijk gezegd spreek ik niet uit ervaring, omdat ik gewoon geen seks durf te hebben op het moment.
Ik weet dat iedereen zegt dat het gewoon moet kunnen, maar toch....

Ik hoop dat je onzekerheid snel voorbij is.
Weet je al wanneer je een echo krijgt?
 
Ik heb vaak gelezen dat je door een orgasme krampen kan krijgen, inderdaad door het samentrekken van je baarmoeder. Ik kan me voorstellen dat die krampen ook iets los kunnen maken. Er wordt sowieso vaak gezegd dat je na seks bloed kan verliezen.

Eerlijk gezegd spreek ik niet uit ervaring, omdat ik gewoon geen seks durf te hebben op het moment.
Ik weet dat iedereen zegt dat het gewoon moet kunnen, maar toch....

Ik hoop dat je onzekerheid snel voorbij is.
Weet je al wanneer je een echo krijgt?
 
Ik heb vaak gelezen dat je door een orgasme krampen kan krijgen, inderdaad door het samentrekken van je baarmoeder. Ik kan me voorstellen dat die krampen ook iets los kunnen maken. Er wordt sowieso vaak gezegd dat je na seks bloed kan verliezen.

Eerlijk gezegd spreek ik niet uit ervaring, omdat ik gewoon geen seks durf te hebben op het moment.
Ik weet dat iedereen zegt dat het gewoon moet kunnen, maar toch....

Ik hoop dat je onzekerheid snel voorbij is.
Weet je al wanneer je een echo krijgt?
 
Ik heb het inderdaad wel vaker gehoord.
Ik moet zeggen dat sinds ik zwanger ben nu 8,5 weken mijn libido juist erg aan het zakken is.Het is niet dat ik niet durf,maar doordat ik moe ben en mij niet zo lekker voel gewoon niet veel zin heb.
Herkennen andere meiden dit ook?

Gr. Suusje
 
Bedankt voor de reacties.

Ik heb geen seks gehad met mijn man, maar in mijn slaap heb ik soms dat ik een orgasme krijg. Op dit moment erg vervelend, want van de krampen word ik echt wakker.
@ Suusje, mijn libido is op het moment ook niet echt helemaal top hoor! Durf eigenlijk ook geen geslachtsgemeenschap te hebben omdat ik wat last van 'oud bloed' heb en dit me best wel zorgen baart.
@ Jenny, ik heb pas 18 november een afspraak met de verloskundige. Dan ben ik 8,5 week. Ik wacht ondertussen maar rustig af.
Hoe ver ben jij met je zwangerschap?
 
Terug
Bovenaan