Orgasme pijnlijk

hoi koekie,

ik ben inmiddels alweer bijna 17 weken zwanger. ik heb de eerste 12 weken ook niet zo heel veel zin in gehad omdat ik zo moe was. het kan verder geen kwaad, maar ja geestelijk moet je er natuurlijk wel zin in hebben natuurlijk. nu begint dat terug te komen. xxx
 
Hoi Koekie,

In je slaap is vervelend, want dan kan je er ook niks aan doen. Maar voorlopig ben je dus nog steeds zwanger: dat is positief toch!

Ik ben nu 8 weken zwanger.
Omdat ik al 2 miskramen heb gehad mag ik deze week een echo laten doen, maar wij hebben ervoor gekozen om te wachten.
De vorige keer zagen ze wel iets op de echo, maar dat was niet groot genoeg. Dus moest ik maar gewoon 2 tot 3 weken afwachten....
Omdat ik nu niet precies weet hoe lang mijn cyclus is, wacht ik liever een week langer. Anders krijg ik alleen maar meer stress.
Dus 10 november mag ik..
 
@Jenny, wat erg voor je dat het destijds mis is gelopen. Lijkt me heel erg om mee te maken. Nu dus weer 8 weken zwanger, fijn! Hopelijk gaat alles goed! Moest je toen 2 tot 3 weken wachten wat er ging gebeuren of wist je toen al dat je een miskraam zou krijgen?

Inderdaad ben ik ondertussen nog steeds zwanger, maar heb nog steeds last van gekleurde afscheiding. Het is ook niet echt meer heel donkerbruin...beetje grijsbruin. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.

 
Hoi Koekie,

Wat je zal merken als je langer zwanger bent is dat je een harde buik van een orgasme kan krijgen. Je buik wordt dan heel hard en het voelt niet echt prettig aan. Je baarmoeder, wat een spier is, verkrampt dan eventjes, niet fijn maar het kan geen kwaad. Er is dus best kans dat je nu gewoon een harde buik hebt, maar omdat je nog niet zover zwanger bent kan je het nog niet goed herkennen.

Wat de afscheiding betreft zou ik toch contact opnemen met de verloskundige, informeren kan nooit kwaad toch?

Succes!
 
Hoi Irene,

Ja, ik heb inderdaad vandaag gebeld met de vk. Ik krijg nu volgende week woensdag een echo, erg spannend allemaal. Vertrouw het allemaal niet zo daar in mijn buikje.....snik.
 
Terug
Bovenaan