orgasmes en wonderolie

wat is het allemaal een onzin....tenminste het heeft bij mij nog geen enkel nut gehad
misschien een beetje niave om te hopen op een wondermiddel maar ja als je zo graag wit bevallen dan doe je gekke dingen. Resultaat harde buiken en diaree maar geen wee te bekennen
;)

haha, ik herken het helemaal, iedere dag ananas knauwen en idd een goede vrijpartij eracher aan, bitter lemon drinken en dan nog geen resultaat... met recht bakerpraatjes, maar toch proberen we ze stiekum uit! :D
Sterkte hoor met de laatste loodjes, wie weet zet het vanavond ineens door!! Succes!!

Liefs Janne ( mama van Senne 18-3-2007 en Jason 14-1-2010 )

haha, ik herken het helemaal, iedere dag ananas knauwen en idd een goede vrijpartij eracher aan, bitter lemon drinken en dan nog geen resultaat... met recht bakerpraatjes, maar toch proberen we ze stiekum uit! :D
Sterkte hoor met de laatste loodjes, wie weet zet het vanavond ineens door!! Succes!!

Liefs Janne ( mama van Senne 18-3-2007 en Jason 14-1-2010 )

haha hier idem... op de wonderolie na dat durf ik niet te grbuiken hoor zulke vage verhalen erover maar.....

liters bitterlemon en tonic en sex... maar nog niks whahaha nu ging ik er ook niet vanuit maarja je probeert het toch he hahaha

liefs

hahahaha, ohhhh, op die manier.... de titel zette mij op andere gedachten.

Heel veel succes met de ananas (in ieder geval goed voor een flinke dosis vitamine c), de sex (is altijd leuk) en de bitter lemon! Ik hoop voor jullie allemaal dat het heeeeeeeel snel het gewenste effect heeft!

Ja, het is inderdaad onzin maar toch heb ik al heel wat uitgeprobeerd. Frambozenbladthee, ananas en sex maar het helpt niet. De wonderolie durf ik ook niet zo goed te nemen i.v.m. de werking op de darmen. En over bitter lemon hoor ik dat je kindje in het vruchtwater kan poepen(en ik lust het niet).

Ja, het is inderdaad onzin maar toch heb ik al heel wat uitgeprobeerd. Frambozenbladthee, ananas en sex maar het helpt niet. De wonderolie durf ik ook niet zo goed te nemen i.v.m. de werking op de darmen. En over bitter lemon hoor ik dat je kindje in het vruchtwater kan poepen(en ik lust het niet).

Terug
Bovenaan