orgasmes en wonderolie

Sex is altijd leuk? Ik vind het op het moment geen feestje anders...

Over die wonderolie. Dat heb ik ook nog niet geprobeerd. Basjes, bij jou hielp het niet? Iemand andere ervaringen?

heeey,
ik hoorde dat het effect van wonderolie eigenlijk gewoon ontzettende darmkrampen zijn en díe wekken weeen op!
Van wonderolie schijn je zulke darmkrampen te krijgen dat je dubbel zo druk wordt als de bevalling daardoor op gang zou komen, nl: en jezelf redden van darmkrampen en weeen opvangen!
Ik heb in overleg met de verloskundige de thee van dr kneipp gekocht voor de ontlasting. Deze zet ook de darmwerking extra in gang, wat ook weeen op kan (!) wekken, maar de thee heeft een kortduriger effect dan de wonderolie! KWW, haha!!! Ik zal jullie laten weten of het werkt!! Ik begin er morgenavond mee, want morgen ben ik zelf jarig en ik zou het voor het kindje niet zo leuk vinden als het op dezelfde dag jarig is als ik ;)
Vanaf woensdag mag het komen van mij, haha!

Liefsssss (morgen 39 weken)

heeey,
ik hoorde dat het effect van wonderolie eigenlijk gewoon ontzettende darmkrampen zijn en díe wekken weeen op!
Van wonderolie schijn je zulke darmkrampen te krijgen dat je dubbel zo druk wordt als de bevalling daardoor op gang zou komen, nl: en jezelf redden van darmkrampen en weeen opvangen!
Ik heb in overleg met de verloskundige de thee van dr kneipp gekocht voor de ontlasting. Deze zet ook de darmwerking extra in gang, wat ook weeen op kan (!) wekken, maar de thee heeft een kortduriger effect dan de wonderolie! KWW, haha!!! Ik zal jullie laten weten of het werkt!! Ik begin er morgenavond mee, want morgen ben ik zelf jarig en ik zou het voor het kindje niet zo leuk vinden als het op dezelfde dag jarig is als ik ;)
Vanaf woensdag mag het komen van mij, haha!

Liefsssss (morgen 39 weken)

zo net chinees op en meteen aan de race zeg maar das een rot gevoel darmkrampen met harde buiken erdoor pfffffffffffffffffffffffff laat die wonderolie maar zitten whahahah

gelukkig nu alles weg maar wie weet hoop dta beeb effe rustig is deze week want mn hubbie zit op schiphol en wij wonen in breda.... dusssss hahaha

zo net chinees op en meteen aan de race zeg maar das een rot gevoel darmkrampen met harde buiken erdoor pfffffffffffffffffffffffff laat die wonderolie maar zitten whahahah

gelukkig nu alles weg maar wie weet hoop dta beeb effe rustig is deze week want mn hubbie zit op schiphol en wij wonen in breda.... dusssss hahaha

Hi dames,

Of het onzin is, weet ik niet, maar op 23 februari heb ik 2 harten van de ananas gegeten (de ananas zelf helpt niet, je moet het bittere binnenste eten). Twee dagen later braken mijn vliezen.
Toeval?

Ik was 40+2 toen en ben twee dagen na het breken van de vliezen bevallen.

Daarnaast heb ik gehoord dat diaree ook weeën kan opwekken, vandaar die wonderolie.... Fabeltje of feit? Ik weet het niet.

Succes allemaal.

Gr. Tamara
(februari forum)

haha ik herken het wel,ik wou toen ook vanaf de 37ste week elke dag sex,maar het heeft bij mij dus geen ene cm geholpen!!!
Ik zat nog potdicht toen ik ingeleid werd.En dat heb ik gemerkt ook,18 lang omg!!
infuus op 18!
groetjes

Terug
Bovenaan